zmienic nazwisko po slubie czy nie?

121. Data: 2006-02-21 14:48:53

Temat: Re: zmienic nazwisko po slubie czy nie?
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@f...peel> napisał(a):

> Wiesz, kompletnie nie interesuje mnie, co Ty wolisz.

To przestań z wypiekami na twarzy czytać moje posty. Nie wiem, skilluj mnie,
albo co? U mnie w sekretariacie wiedzą, jak się to robi.

> A jeśli czujesz nieodpartą potrzebę podzielenia się swoimi odczuciami, to
> prościej byłoby rzucić link do bloga.

Od dzielenia się opiniami jest Usenet, a bloga zawsze możesz (spróbować)
wyguglać. (Ale nie sądzę, żeby Cię zainteresował, dość... specjalistyczny.)

> Dość kuriozalne i świadczące o niejakiej indolencji umysłowej jest Twoje
> zaskoczenie faktem, że osoba pełniąca funkcję właściciela/prezesa może
> posiadać też stanowisko pracy.

Tak, nie ukrywam, że jest to dla mnie poniekąd zaskakujące i fascynujące. W
moim miejscu pracy prezes/współwłaściciel zajmuje się zarządzaniem, a nie
dokręcaniem rurek. Taka, no, trudne, słowo, specjalizacja.

> Widzę też, że żółć do tego stopnia zalała Ci mózg, że nie potrafisz nawet
> poprawnie zrozumieć informacji znalezionej w necie. Podpowiem Ci więc, że
> nie jestem sekretarką. Rozumiem jednak, że jak zwykle większą przyjemność i
> poczucie wyższości sprawia Ci Twoja własna interpretacja.

W znanych mi sekretariatach siedzą głównie sekretarki. Czasem dumnie
nazywanie ofismenedżerami, ale to nie zmienia faktu, że jest to głównie
meneżmęt zapasami papieru toaletowego.

A kogo Wy trzymacie w sekretariacie, przy Waszym oryginalnym podziale
funkcji, to aż boję się zgadywać. ;-D

> Proszę bardzo - zrób coś wreszcie z własną gospodarką hormonalną.

No coś Ty, jeszcze by mi się dowcip stępił. To gorsze niż kastracja!

> Myślę, że wyjdzie to na dobre nie tylko Tobie samej.

Mnie tam z sobą dobrze, a otoczenie zawsze ma wybór. ;-D

(Touche, hyhyhy.)

--
JoP

122. Data: 2006-02-21 15:22:49

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> wrote in message

> Tak, nie ukrywam, że jest to dla mnie poniekąd zaskakujące i fascynujące.
> moim miejscu pracy prezes/współwłaściciel zajmuje się zarządzaniem, a nie
> dokręcaniem rurek. Taka, no, trudne, słowo, specjalizacja.

LOL! Ty Jola strasznie malo wiesz skoro przymierzasz swoje miejsce
pracy i jego specyfike do innych miejsc pracy, podajac to jako
wzorzec ;))

iwon(k)a

123. Data: 2006-02-21 19:07:30

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Tak, nie ukrywam, że jest to dla mnie poniekąd zaskakujące i fascynujące.
> moim miejscu pracy prezes/współwłaściciel zajmuje się zarządzaniem, a nie
> dokręcaniem rurek. Taka, no, trudne, słowo, specjalizacja.

NO, jakby to powiedzieć, oczywiście są prezesi zajmuący się wyłącznie
zarządzaniem. Dwóch z nich nawet dzis aresztwoano. A Twój ton pachnie w tej
rozmowie jakoś, no, trudne słowo, pejoratywnie.

> W znanych mi sekretariatach siedzą głównie sekretarki. Czasem dumnie
> nazywanie ofismenedżerami, ale to nie zmienia faktu, że jest to głównie
> meneżmęt zapasami papieru toaletowego.

Mało znasz sekretariatów. Albo w kiepskich i maleńkich firmach :)

> (Touche, hyhyhy.)

Nieszczególnie. Chyba, że mały samobój. O ile zgryźliwości nie utożsammiasz
z inteligencją, co jest karkołomne.

Margola

124. Data: 2006-02-21 19:46:48

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske, z którą to osobą mam niestety utrudnione relacje międzyludzkie
napisał(a):

> Dwa lata pracowałam w firmie, w której sekretarką była żona prezesa.
> Każdemu życzyłabym równie zdrowych układów i w pracy i w domu.

Jakoś tak w tym wątku nacisk został położony (nie przeze mnie mam nadzieję)
na negatywne aspekty pracy rodzinnej. Moją intencją jednak było udowodnić,
że praca rodzinna czy związki w pracy _mają_ _wpływ_ na relacje zawodowe i
jako takie mogą być przedmiotem zainteresowania pracodawcy. Te relacje
wcale nie muszą mieć wpływu złego, często jest wręcz odwrotnie. Przecież w
teorii zarządzania sporo mówi się o tzw. firmach rodzinnych, które są
postrzegane w specjalny sposób na rynku. Najczęściej jako firmy solidne,
te, których właścicielom szczególnie zależy na dobrej opinii, firmy, które
nie zwiną się pojutrze, godne zaufania...
Dyskutuję tutaj (i tak w moim wypadku, jak mi się zdaje, jest najczęściej)
z jakąś jedną, czy dwoma kategorycznymi i uogólniającymi opiniami, które
powstały w toku dyskusji, a które IMO są niesłuszne:
"pracodawcę powinny interesować jedynie efekty pracy a nie sposób ich
powstawania" czy "związki w pracy nie mają wpływu na pracę grupową i nie
powinny być przedmiotem zainteresowania zarządzającego".

puchaty

125. Data: 2006-02-22 08:01:07

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon\(k\)a <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> LOL! Ty Jola strasznie malo wiesz skoro przymierzasz swoje miejsce
> pracy i jego specyfike do innych miejsc pracy, podajac to jako
> wzorzec ;))

Jeśli ktoś chce mi poszerzyć horyzonty, i objaśnić zalety modelu biznesowego,
w którym w kilkuosobowej firemce istnieje prezes, będący oficjalnie
serwisantem, i nieujawniający publicznie faktu bycia prezesem, _oraz_ jeszcze
na dokładkę zupełnie inna osoba będąca dyrektorem, to zapraszam.

--
JoP

126. Data: 2006-02-22 08:01:21

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

127. Data: 2006-02-22 08:09:58

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> napisał(a):

> NO, jakby to powiedzieć, oczywiście są prezesi zajmuący się wyłącznie
> zarządzaniem. Dwóch z nich nawet dzis aresztwoano.

Och, jak dla mnie to prezes może być równocześnie i dziadkiem klozetowym,
każdemu jego porno, ale osobiście widzę więcej wad takiej sytuacji niż zalet.

> A Twój ton pachnie w tej
> rozmowie jakoś, no, trudne słowo, pejoratywnie.

Ton pachnie li i jedynie zadziwieniem nad celowością zakładania własnej
firmy, żeby być w niej sekretarką.

> Mało znasz sekretariatów. Albo w kiepskich i maleńkich firmach :)

Rozumiem, że pracowałaś w we wszystkich firmach w Polsce albo dysponujesz
jakimiś szczegółowymi badaniami na temat tego, co gdzie robią sekretarki.

(BTW, czego by nie robiły, istnieje powszechny konsensus co to tego, że to
stanowisko jakby podrzędne i pomocnicze.)

> Nieszczególnie. Chyba, że mały samobój. O ile zgryźliwości nie utożsammiasz
> z inteligencją, co jest karkołomne.

Zależy, jak rozumiesz utożsamianie. Jeśli jako jedną z manifestacji, to tak.

--
JoP

128. Data: 2006-02-22 08:29:46

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Rozumiem, że pracowałaś w we wszystkich firmach w Polsce albo
> dysponujesz jakimiś szczegółowymi badaniami na temat tego,
> co gdzie robią sekretarki.[...]

Ja Ci mogę opowiedzieć, co robią u nas (kilka sekretariatów, jakieś 400 osób
w firmie). I być może jest to stanowisko podrzędne i pomocnicze, ale nie
zmienia to faktu, że ja te dziewczyny podziwiam niemal bałwochwalczo, bo po
pierwsze ja bym nie umiała (i nie chodzi mi o umiejętność obłśugi
wypasionego faksu), a po drugie zwariowałabym po tygodniu.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

129. Data: 2006-02-22 08:45:04

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Och, jak dla mnie to prezes może być równocześnie i dziadkiem klozetowym,
> każdemu jego porno, ale osobiście widzę więcej wad takiej sytuacji niż

Ale to jest tylko i wyłącznie TWÓJ problem, jak Ty to widzisz.
Mnie nie interesuje Twoje zdanie na temat sposobu funkcjonowania mojej
firmy.
Tym bardziej, że jakby zupełnie nie ta kwestia jest istotą tej dyskusji.

> Ton pachnie li i jedynie zadziwieniem nad celowością zakładania własnej
> firmy, żeby być w niej sekretarką.

Myślę, że jeśli tak dobrze idzie Ci tworzenie debilnych założeń, to równie
dobrze pójdzie Ci z wysnuciem równie debilnych wniosków i udzieleniem sobie
samej takiejż debilnej odpowiedzi.
A potem możesz się nawet z tego ponabijać.

> Rozumiem, że pracowałaś w we wszystkich firmach w Polsce albo dysponujesz
> jakimiś szczegółowymi badaniami na temat tego, co gdzie robią sekretarki.

Dokładnie to samo pytanie można zadać Tobie.
Współczuję, że dane Ci było pracować tylko w takich firmach, gdzie
sekretarki zajmowały się zaopatrzeniem firmy w papier toaletowy.
Rozumiem, że Ty zajmowałaś się wówczas tłumaczeniem instrukcji obsługi
ekspresu do kawy.

M.

130. Data: 2006-02-22 08:46:25

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał(a):

> [...]
> pierwsze ja bym nie umiała (i nie chodzi mi o umiejętność obłśugi
> wypasionego faksu), a po drugie zwariowałabym po tygodniu.

Och, na pewno, na pracę naszego sekretariatu też nie mogę narzekać, bo by we
mnie piorun strzelił, ale u nas jest to typowe stanowisko wstępne - jak ktoś
się sprawdzi, przechodzi do księgowości, HR-u, albo do działu zarządzania
projektami.

--
JoP

Zapracuj na internet