zmywarka

1. Data: 2003-04-15 13:52:05

Temat: zmywarka
Od: Yak <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam nietypowy klopot, otoz mojej starszej rozpieprzyla sie ostatnio
zmywarka BOSHA ktora to niby mialo pociagnac okolo 7-10 lat niestety
nie dala rady jakos po okolo 3 latkach. I tu moje pytanie czy ktos z
szanownych grupowiczow mogl by mi polecic jakas dobra (najlepiej
sprawdzony model) zmywarke - podac Firme i model. Dodam ze powinne byc
cicha i pobierac malo pradu i wody. A tak do 1600 zlociszy

Pozdrawiam i dziekuje.

1. Data: 2003-04-18 11:58:13

Temat: Re: zmywarka
Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie widzialem zadnej zmywarki odpowiadajacej twoim wymaganiom w podanej
cenie.
k.

1. Data: 2003-04-22 12:11:19

Od: "Gracz" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam zmywarke AEG model triathlon (chyba)
jest program oszczednosciowy i jak na razie wszystko dziala,
nie jest glosna zmywa glównie w nocy ,
cena ponad rok temu 1700, teraz pewnie jest inny model ale mysle ze warto
zainteresowac sie ta firma.

z drugiej strony tak sobie przypomnialem ze mój kumpel kupil najtansza
zmywarka w
MediaMarkt za 990 zl i tez mu zmywa bez problemów prawie 2 lata.

pozdrawiam
D.Gracz

Uzytkownik "Yak" <y...@g...pl> napisal w wiadomosci

szukam projektu!