zmywarka Electrolux ESL 499

1. Data: 2002-07-15 10:26:42

Temat: zmywarka Electrolux ESL 499
Od: "Anna Michalewicz" <a...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos ma i uzywa?? A co mysli???
po przestudiowaniu oferty sklepowej ta podoba mi sie najbardziej, a w
archiwum nie znalazlam wzmianki o tym akurat modelu.

pozdrawiam
Ania

1. Data: 2002-07-18 21:33:00

Temat: Re: zmywarka Electrolux ESL 499
Od: "Darek" <d...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Michalewicz" napisał w wiadomości
> Czy ktos ma i uzywa?? A co mysli???
> po przestudiowaniu oferty sklepowej ta podoba mi sie najbardziej, a w
> archiwum nie znalazlam wzmianki o tym akurat modelu.

Mamy takową od grudnia.
Wrażenia:
- bardzo dużo programów, ale wykorzystujemy tylko 2 lub 3 (jeśli kupisz to
pewnie będziesz używała tylko nr 6) ;-)
- jest cicha, słychać tylko cichy szum wody i moment rozruchu, podobno Bosh
jest cichszy...
- do tej pory żadnych problemów technicznych
- jeśli masz dużą rodzinę (np 4 osoby) będziesz z niej korzystała dość
często, nie da się wsadzić dużo dużych naczyń (np. duża patelnia i głębokie
garnki) pozostaje mało miejsca na resztę. Na nas dwoje włączamy ją co dwa -
trzy dni (w tygodniu nie gotujemy obiadów)
- dodatkowo electrolux pozwala ci na wykupienie dodatkowej gwarancji na
kolejne 3 lata - jakieś 70 zł/rok, no mają idealny serwis (korzystałem przy
okazji lodówki)

No to chyba tyle.
Jak masz więcej pytań to... pytaj
;-)