zmywarka Siemens - różny czas trwania tego samego programu ?

1. Data: 2006-03-09 16:59:21

Temat: zmywarka Siemens - różny czas trwania tego samego programu ?
Od: "Piotrek" <e...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam
najczęściej używany przeze mnie program "auto" wyświetla przy starcie cyfrę
119 lub 120 jako przewidywany czas trwania zmywania.
Czasem jednak zaraz po włączeniu pojawia się czas dłuższy, np. ostatnio 134
minuty (!)
Od czego jest to uzależnione ? Rozumiem że czas mógłby wzrosnąć po chwili
mysia (jako ocena zabrudzenia naczyń - czyli wody), ale u mnie jest tak
zaraz po starcie
Czy taki zwykły tani siemens SRS45T02EU może mieć jakiś czujnik zabrudzenia
układu myjącego i np. obiegu wody ?

Piotrek

2. Data: 2006-03-09 19:44:01

Od: "Grzegorz" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie jest tak samo - ostatnio padł rekord - 152 minuty ! Po mojemu (mamy
tę zmywarkę 5 lat) ten czas to po prostu czas ostatniego mycia tym
programem. Zmywarka dostosowuje czas mycia w trakcie kolejnego zmywania.

3. Data: 2006-03-09 20:11:59

Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz <g...@w...pl> napisał(a):

> U mnie jest tak samo - ostatnio padł rekord - 152 minuty !
Ten czas za każdym razem może być inny, bo o tym decydują takie czynniki jak
napięcie, temp. wody do której podłączona jest zmywarka, stopień zabrudzenia
( w niektórych).

4. Data: 2006-03-11 00:09:26

Od: "Piotrek" <e...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jak
> napięcie, temp. wody do której podłączona jest zmywarka, stopień

rozumiem
ale u mnie napięcie raczej jest stabilne, jakiś gwałtownych wahań
temperatury wody też ostatnio nie było
a czas pojawia się tuż po włączeniu zasilania więc czujniki stopnia
zabrudzenia musiałyby być inne niż polegające na przejrzystoci lub stanie
wody....

Piotrek

5. Data: 2006-03-11 00:10:09

Od: "Piotrek" <e...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
>U mnie jest tak samo - ostatnio padł rekord - 152 minuty ! Po mojemu (mamy
>tę zmywarkę 5 lat) ten czas to po prostu czas ostatniego mycia tym
>programem. Zmywarka dostosowuje czas mycia w trakcie kolejnego zmywania.

to chyba najbardziej rozsądne tłumaczenie :)

Piotrek

płukanie w zmywarkach Siemens
szafa wnękowa aluminium - ceny?
forum Wspólnot Mieszkaniowych
automatyka wagowa w pralce - jak to działa?
siemens VSR 8000 vs. electrolux trilobite