zmywarka - biały nalot na naczyniach - help

1. Data: 2002-08-12 13:58:33

Temat: zmywarka - biały nalot na naczyniach - help
Od: "Joanna" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

od jakiegoś czasu mam biały nalot na naczyniach, najlepiej widać to na
szklankach. Zmieniłam proszek i nic. Właściwie zaczęłam stosować tabletki -
3 w jednym. Kupiłam płyn do czyszczenia zmywarek i nic.
Czy może ktoś miał podobne problemy i mógłby mi podpowiedzieć co to może
być, czy mogę sama coś zrobić czy muszę iść do serwisu.
Pozdrawiam Joanna

1. Data: 2002-08-12 14:05:07

Temat: Re: zmywarka - biały nalot na naczyniach - help
Od: "Yann" <yann7@USUN_TO_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

spróbuj wyregulować ilość nabłyszczacza lub soli zmiękczającej.
Możliwe, że poprawiła Ci się woda w mieszkaniu (na bardziej miękką) i
zbyt duża ilość soli pozostawia osad, lub dajesz za dużo
nabłyszczacza.
Yann

1. Data: 2002-08-12 18:50:36

Od: "DarekT" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> : od jakiegoś czasu mam biały nalot na naczyniach, najlepiej widać to

ja też tak miałem a parę dni potem przepaliła mi się grzałka, sprawdz więc jej stan
darek

gdzie kupowac lodowke - warszawa
Parawany wannowe
czy wiecie