zmywarka do zabudowy

1. Data: 2009-08-11 08:04:38

Temat: zmywarka do zabudowy
Od: "piast9" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Stało się - koleżanki przekonały moją ładniejszą połowę do zakupu zmywarki
do naczyń. Akurat na tym sprzęcie wcale się nie zanam... Jaką markę, model
polecicie za przystępną cenę.. Ma być niezawodna i wiele lat służyć ..
Rozmiar ( jest miejsce) jest nieistotny. Na co zwrócić uwagę poza zużyciem
energii, wody, programy itp?
Z góry dziękuję za rady....

Piast

2. Data: 2009-08-11 09:54:07

Temat: Re: zmywarka do zabudowy
Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> polecicie za przystępną cenę.. Ma być niezawodna i wiele lat służyć ..
> Rozmiar ( jest miejsce) jest nieistotny. Na co zwrócić uwagę poza zużyciem
Bosch (z aqua-stop, minimalną ilością programów i przepływowym ogrzewaczem).

Pzdr.
Adam

3. Data: 2009-08-11 10:07:15

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

McBeth wrote:
> Bosch (z aqua-stop, minimalną ilością programów i przepływowym
> ogrzewaczem).

tylko ważne jest aby miała program szybki 30minut oraz była jak
najcichsza.

Zmywarka Bosch SGI55E75EU (Z19/Z SGI55E75EU)

ja kupiłem tę za 1700 zł

4. Data: 2009-08-11 11:17:55

Od: "piast9" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za podpowiedzi. Co to jest aqua-stop? Czy ten poniższy model ma
wspomniane u przedmówcy funkcje?
----------

5. Data: 2009-08-11 11:24:42

Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za podpowiedzi. Co to jest aqua-stop? Czy ten poniższy model ma
> wspomniane u przedmówcy funkcje?
Aqua-stop to elektrozawór montowany na przyłączu wody. Zabezpiecza przed
zalaniem w razie pęknięcia węża lub awarii zmywarki.

Pzdr.
Adam

6. Data: 2009-08-11 11:57:16

Od: "piast9" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w praktyce z głośnością omawianego sprzętu? kuchnię mam "otwartą"...

7. Data: 2009-08-11 13:20:25

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

piast9 wrote:
> Dzięki za podpowiedzi. Co to jest aqua-stop? Czy ten poniższy model ma
> wspomniane u przedmówcy funkcje?
> ----------

khm piszemy na dole nie na górze :) tak dla porządku.

ma aqua stop, to takie rozwiązanie gdzie zawór elektromagnetyczny jest
mocowany do zaworu w ścianie czyli na wężu poza poborem wody nie ma
ciśnienia, chyba jest jeszcze jakiś sensor który odcina wodę przy
uszkodzonym wężu

8. Data: 2009-08-11 13:23:54

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

piast9 wrote:
> Jak w praktyce z głośnością omawianego sprzętu? kuchnię mam
> "otwartą"...

też mam otwartą i to jest najcichsza w tym przedziale cenowym, cichsze są
już sporo droższe. Oceniam ja dość dobrze mycie naczyń nie jest upierdliwe,
bardzo cenny jest program 30minut szybki i dobrze umyte naczynia.
BTW: polecam stosowanie oddzielnych preparatów myjących, zaczynałem na
kostkach Calgonit ale teraz stosuję żel do mycia i nabłyszczacz oddzielnie
(też Calgonit) i efekty sa imho lepsze.

9. Data: 2009-08-11 14:48:35

Od: "Druid29" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piast9" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> służyć .. Rozmiar ( jest miejsce) jest nieistotny. Na co zwrócić uwagę
> poza zużyciem energii, wody, programy itp?

Podobne wyposażeniem i funkcjami do Boscha są zmywarki SIEMENS, według
danych katalogowych cichsze o kilka dB od Boscha. Do ściągnięcia z internetu
są katalogi obu marek. Ja mam od niedawna (w otwartej kuchni) SIEMENSA
SN66030EU (60 cm). Dla mnie istotne są programy - skrócenie czasu dowolnego
programu o połowę i program połowy załadunku, dość funkcjonalne kosze i
akceptowalna głośność (44dB)

Pozdrawiam,
Druid29
.

10. Data: 2009-08-11 15:40:36

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Druid29 wrote:
> [...]
> skrócenie czasu dowolnego programu o połowę i program połowy
> załadunku, dość funkcjonalne kosze i akceptowalna głośność (44dB)

przecież Siemens i Bosch to to samo tylko Siemens jest droższy.

Jak usunac nalot plesni z betonowej sciany ?
Rozpylacz do farb Wagner - opinie?
Instrukcja licznika 12NE01r
Oświetlenie łazienki - lampy ze świetlówką GX53
Wilgoć w piwnicy