zmywarka pod zlewem - czy da się

1. Data: 2009-11-06 22:18:06

Temat: zmywarka pod zlewem - czy da się
Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

podobno nie da sie zamownotować zmywarki pod zlewem - bo syfon.
ale pewnie może ona zachodzić częściowo pod zlew (od linii syfonu jakoś),
co?
Nie znalazłam ani jednej super małej zmywarki do zabudowy (jedynie
wolnostjącą o wymiarach 45 x 55,5 x 46 (Bosh))

jakieś rady?

2. Data: 2009-11-06 22:22:10

Temat: Re: zmywarka pod zlewem - czy da się
Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

yapann pisze:

> ale pewnie może ona zachodzić częściowo pod zlew (od linii syfonu
> jakoś), co?

Może zachodzić pod ociekacz, ale pod komorą zlewu żadna zmywarka się
nie zmieści.

T.

3. Data: 2009-11-07 09:06:01

Od: "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Finke" <t...@i...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości grup
..

> Może zachodzić pod ociekacz, ale pod komorą zlewu żadna zmywarka się
> nie zmieści.

chyba, że zlew będzie na wysokości ok. 105 cm (tzn jego górny brzeg) ale
przy takim układzie to tylko koszykarzom by to mogło odpowiadać ;)

ale to jak tylko czesciowo by nachodzilo, jak całość by miała być nad
zmywarką to jeszcze ze 20 cm wiecej, bo jakos trzeba te wode odprowadzic,
pewnie mozna dac kolanko, kolanko i dopiero gdzies z boku syfon, ale raz, ze
nie jestem przekonany co do droznosci tych kolanek, dwa, 120-130 cm to juz
jest kawalek odleglosci od podlogi

4. Data: 2009-11-07 10:11:05

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

yapann <y...@o...pl> wrote:

> Nie znalazłam ani jednej super małej zmywarki do zabudowy (jedynie
> wolnostjącą o wymiarach 45 x 55,5 x 46 (Bosh))

Oj są, bosh taką robi i electrolux, nazywa się to "zmywarka
kompaktowa" i mieści 4-5 kompletów obiadowych.

J.

5. Data: 2009-11-07 20:43:31

Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj są, bosh taką robi i electrolux, nazywa się to "zmywarka kompaktowa" i
> mieści 4-5 kompletów obiadowych.

widziałem i tą i tą.
bosch sprawiał wrażenie prostszej, uboższej, mniej elektroniki, ale też
prostsze, pokrętłowe sterowanie.
elektrolux wyglądał na bardziej zaawansowanego, więcej funkcji i programów,
ale i więcej elektroniki.

koszt to chyba 1500, Zgrabne, małe, dla dwojga ludzi w sam raz

6. Data: 2009-11-07 23:06:31

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad N.S. <n...@o...pl> wrote:

> [...]
> ale
> też prostsze, pokrętłowe sterowanie.
> elektrolux wyglądał na bardziej zaawansowanego, więcej funkcji i

Mam bosha, electroluxa widziałem w sklepie i oglądałem go ze
świadomością wszystkich bolączek posiadanego bosha. I szczerze
radzę - weź electroluxa. Elektroniki zdaje się boisz, ale ona nie
gryzie, większe są szanse na awarię mechanicznego programatora niż
tej elektroniki. A electrolux ma o wiele ustawniejszą i po prostu
większą komorę, przy takim maleństwie to bardzo ważne jest.

> dla dwojga ludzi w sam raz

W sam raz to jest dla kawalera. Dla dwoja ludzi (w domyśle:
małżeństwa) jest już odrobinkę za małe, przy czym "odrobinka" jest
wprost proporcjonalna do kulinarnego zacięcia małżonków. Jeśli
połowina jest z tych kobiet, które gotując makaron zużyją połowę
naczyń dostępnych w kuchni, będzie kiepsko ;-)

J.

7. Data: 2009-11-08 15:42:10

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Konrad N.S." <n...@o...pl> wrote in message

> widziałem i tą i tą.

nie znalazłam kompaktowej do zabudowy, a jedynie wolnostojące. Może znacie
model?

8. Data: 2009-11-08 18:13:05

Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

> nie znalazłam kompaktowej do zabudowy, a jedynie wolnostojące. Może znacie
> model?

one są wolnostojące, ale można je zabudować. są wąskie i płytkie, a w
przeglądanym folderze jednej z nich widziałem nawet wymiary szafki do
zabudowy, były podane.

9. Data: 2009-11-08 19:19:54

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

yapann <y...@o...pl> wrote:

> nie znalazłam kompaktowej do zabudowy, a jedynie wolnostojące.
> Może
> znacie model?

Jak kolega pisze, one nie są "do zabudowy", ich wymiary po prostu
pozwalają je zamontować w typowej szafce, pod zlewem.

J.

10. Data: 2009-11-08 20:19:38

Temat: Re: zmywarka pod zlewem - czy da si
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"yapann" <y...@o...pl> wrote in message
> [...]
> Nie znalazłam ani jednej super małej zmywarki do zabudowy (jedynie
> wolnostjącą o wymiarach 45 x 55,5 x 46 (Bosh))

http://www.electrolux.pl/node37.aspx?categoryid=6725
http://www.domosfera.pl/wnetrza/1,93228,6691598,Mini
_kuchnia___rozwiazania_dla_malych_mieszkan.html
http://jejkuchnia.pl/obracana-kuchnia-idealna-dla-tw
ojego-domu

czy kuchenka i lodówka mogą być obok siebie?
Re: Piekarnik z mikrofalą vs mikrofala
odkurzacz i pył z gładzi
FARBOWANIE RZECZY - ja to zrobc trwale
Re: Piekarnik z mikrofalą vs mikrofala