zmywarka - pomocy

1. Data: 2002-07-24 09:34:52

Temat: zmywarka - pomocy
Od: "maja" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

chcielismy z mezem kupic zmywarke. niestety okazalo sie, ze w jedyne
miejsce, w kotre da sie ja wsadzic - nie zmiesci sie, bo idzie rura gazowa.
czy ISTNIEJA zmywarki ktore maja glebokosc mniejsza od 60 cm ? bo z tego co
sie orientujemy, to i 60-tki i 45-tki maja gleboskosc 60 cm. zegnaj zmywarko
?????

maja (Rzeszow)
m...@c...pl

1. Data: 2002-07-24 11:36:45

Temat: Re: zmywarka - pomocy
Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

a moze da sie ja wstawic wyzej ponad rure - jesli rura idzie dosc nisko

1. Data: 2002-07-24 12:17:03

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"maja" <m...@m...com.pl> writes:

> [...]
> gazowa. czy ISTNIEJA zmywarki ktore maja glebokosc mniejsza od 60 cm
> ? bo z tego co sie orientujemy, to i 60-tki i 45-tki maja gleboskosc

Na www.agdrtv.com jest jakis maly elektrolux.

MJ
PS. Albo przesun rure...

1. Data: 2002-07-24 13:59:22

Od: "noras" <n...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
co
> sie orientujemy, to i 60-tki i 45-tki maja gleboskosc 60 cm. zegnaj

Np Haier - dostepna w MM. Ma glebokosc ok 47 cm!! Cena 999 zl!!!

Pozdrawiam
Pawel Norek

biale-lakierowane
Jaki panel przysznicowy ?