zmywarka - tabletki 3w1

1. Data: 2003-06-07 11:05:25

Temat: zmywarka - tabletki 3w1
Od: "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po przetestowaniu tabletek 2-skladnikowych, przyszla pora na te 3w1
pytanie mam w zwiazku z tym - czy ktos wie, jak wtedy ustawic parametry soli
/nablyszczacza przy twardosci wody ok 16 ??
Ja ustawilam na minimum jedno i drugie, ale na niektorych naczyniach mam
takie smugi teczowe a jednoczesnie sa one bardziej zmatowiale.
Dodam, ze te smugi mialam juz wczesniej przy 2-fazowych, przy roznych
ustawieniach soli/nablyszczacza - wystepuja one na bardziej podniszczonych
naczyniach typu duralex (vereco i arcorok konkretnie)
Reszta naczyn (mniej zniszczony duralex, inne naczynia i gary) wychodza
cudnie czyste i lsniace.

teraz roznica jest w zmatowieniu (rowniez niektorych naczyn). Czy to oznacza
ze jednak jest nieco za malo soli/ nablyszczacza?

--
Joanna Gacka
www.gacki.of.pl

1. Data: 2003-06-10 20:35:41

Temat: Re: zmywarka - tabletki 3w1
Od: Waldek <w...@a...net.uk> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Gacka wrote:
> [...]
>
> teraz roznica jest w zmatowieniu (rowniez niektorych naczyn). Czy to oznacza
> ze jednak jest nieco za malo soli/ nablyszczacza?

[ciac]

Z tego co pamietam masz zmywarke Boscha 56A52 z programem auto 55 - 65
st. C. Otoz Bosch/Siemens wyraznie pisze, ze tabletki 2w1/3w1/4w1/5w1
itd. uzywane przy programie auto nie spelniaja swego zadania,
niezaleznie od tego co twierdzi ich producent. Czyli ze do programu
garowego 70 st. C mozna by je stosowac, ale przeciez najczesciej zmywa
sie uzywajac programu auto. Wypadaloby wiec miec proszek (plus
nablyszczacz i sol) oraz tabletki i stosowac je do roznych programow.
Tylko po co? Proszek (plus komponenty) nie jest drozszy od tabletek, a
chyba pozwoli uniknac problemow o ktorych piszesz. Ustawienie
twardosci wody w zmywarce i poziomu nablyszczacza przy stosowaniu
proszku jest bardziej precyzyjne niz wyzerowanie tych wskaznikow i
zdanie sie na dobor soli i nablyszczacza przez producenta tabletek 3w1.
W glowe zachodze do jakiej twardosci wody jest przewidzia taka
tabletka? Gorskiej, czy np. warszawskiej, a bywa i twardzsza woda.
Mieszkam w Warszawie, poziom twardosci mam ustawiony na 4, wskaznik
nablyszczacza nieco w prawo od sredniego polozenia i wszystko jest ok.

Waldek

1. Data: 2003-06-11 06:53:09

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldek" <w...@a...net.uk> napisał w wiadomości
> [...]
> Mieszkam w Warszawie, poziom twardosci mam ustawiony na 4, wskaznik
> nablyszczacza nieco w prawo od sredniego polozenia i wszystko jest ok.

Generalnie masz racje, nie ma jak klasyka :))
Ja najczesciej uzywam (tak w "tygodniu") tego programu na 50 stopni
(wstawiam w nocy i niech sie mieli) ale generalnie sie zgadzam jak
najbardziej :)). I dlatego bede juz omijac szerokim lukiem polki z 3w1

J.

Rzeźnicy/Irlandia
Sposob na mrowki
kawalerka Siemianowice Śląskie
Klimatycacja nascienna tansza niz w Polsce ??
19 zł za konto email?!