zrastanie kości

1. Data: 2004-09-04 12:10:27

Temat: zrastanie kości
Od: Grzegorz Janczyk <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czolem!
Poszukuje jakiejs informacji na temat zrastania sie kosci. Zlamalem
maly palec u nogi i jestem ciekaw jak wyglada mechanizm zrastania sie
takiej kosci, po jakim czasie od zlamania jaka wytrzymalosc ma
zrastajaca sie kosc? Goglownica nic interesujacego nie znalazla...
Kiedy moga zaczac probowac normalnie (delikatnie) chodzic (zginac palce)?

To pewnie fragment jakiegos wykladu na medycynie <zawstydzony>

Ciagle laze jak kaleka i co pewien czas cos mnie zakluje w miejscu
zlamania... nie wiem dobrze to czy zle, czy zrosniecie peka na nowo w
takich momentach?

Pozdrawiam
Grzesiek
Internetowa Gielda Rowerowa Letnie Rowerowanie po Europie
http://www.igr.prv.pl/ http://www.rowerowanie.prv.pl/