zrastanie kosci - jak przyspieszyc?

1. Data: 2001-12-09 22:22:31

Temat: zrastanie kosci - jak przyspieszyc?
Od: "Piotr_D" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
goscinie na grupie!

Czy mozecie podac jakies czynniki stymulujace i destymuljace zrastanie sie
kosci?
Wiem, ze coca-cola zle wplywa na asymilacje wapnia, który jest budulcem
kosci, wiem, ze hamuje wzrost, ze zrostem pewnie bedzie podobnie!
Moze sa jakies diety, itp.?
Picie mleka?
Miód?
cos jeszcze?!?!

Zlamal mi sie palec w raczce, (zluszczenie paliczka blizszego palca
serdecznego, czy jakos tak)
a strasznie ciagnie mnie na narty!!!
Czy jazda z szyna 1tydzien i 4dni po zakuciu tobaardzo zly pomysl??
Pomózcie bo mnie cos trafi!!

Pozdrawiam
Piotr_D

2. Data: 2001-12-10 07:17:20

Temat: Re: zrastanie kosci - jak przyspieszyc?
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> serdecznego, czy jakos tak)
> a strasznie ciagnie mnie na narty!!!
> Czy jazda z szyna 1tydzien i 4dni po zakuciu tobaardzo zly pomysl??

Podobno zelatyna, czyli wszelkie galaretki.
E.

3. Data: 2001-12-22 16:20:11

Od: "Hesia" <H...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja wlasnei zdjelam 3 tyg temu gips z raczki... wchlaniam niesamowite ilosci
maslanek, jogurtow, serkow roznych, sokow duzo... polecam cos z wapniem ;)
no i juz za 3 dni zaczynam biale szalenstwo. reka bedzie w stabilizatorku,
ale hja sie nie dam ...

powodzenia i radosci z aktywnosci :)
hesia

Użytkownik Piotr_D <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9v0o58$osm$...@n...onet.pl...

4. Data: 2001-12-23 14:57:29

Od: "Magneto" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1) Suplementacja minerałów. Sugeruję FitLine Restorate =>
http://fitline.topfitness.com.pl
2) Magnetostymulacja - przyspiesza zrost kości o około 50% =>
http://bemer.topfitnesscom.pl
Magneto
i...@t...com.pl
____________________
Profilaktyka zdrowia
Medycyna energetyczna
http://topfitness.com.pl

5. Data: 2001-12-23 17:02:40

Od: "Hesia" <H...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

to moze cos jeszcze na korzonki... bo mnei wlasnie zgielo w pol a za chwile
narty ...
ratunku, sos, help !!!

hesia... biedna w bolu :(

Użytkownik Magneto <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a04rgc$nfb$...@n...tpi.pl...

6. Data: 2001-12-23 21:21:01

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> serdecznego, czy jakos tak)
> a strasznie ciagnie mnie na narty!!!
> Czy jazda z szyna 1tydzien i 4dni po zakuciu tobaardzo zly pomysl??

Ossopan, Vicalvit, Vitrum-Calcium, a tak wogole to uderz z problemem do
ortopedy ktory cie skladal... - zazycie 1-2 tabl przed nartami nic ci nie da,
musisz to robic regularnie...

wszystko zalez yod twoich umiejetnosci - ale wiedz ze uapdek z czyms takim na
rece moze sie skonczyc zakonczeniem sezonu, wiec nie bardzo jest po co
ryzykowac...

adam

kredyt
kredyt