kredyt

1. Data: 2001-12-09 21:36:09

Temat: kredyt
Od: "gps" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prezpraszam za spam.
Proszę napiszcie gdzi najłatwiej wziąć kredyt na rozpoczęcie prywatnej
praktyki lekarskiej (kupno budynku od gminy itp.)

Pozdrawiam
gps

2. Data: 2001-12-09 22:24:17

Temat: Re: kredyt
Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

gps wrote:

> Prezpraszam za spam.
> Prosz? napiszcie gdzi naj?atwiej wzi?ae kredyt na rozpocz?cie prywatnej
> praktyki lekarskiej (kupno budynku od gminy itp.)
>
> Pozdrawiam
> gps

Zacznij od swojego banku - jezeli masz dobra historie kredytowa , lokaty
etc to mozna liczyc na lepsze warunki. Mialy byc preferencyjne kredyty dla
lekarzy rozpoczynajacych dzialalnosc w ramach kontraktow z kasami ale o
ile wiem to kredyty wpadly do dziury budzetowej

W.Gawel

3. Data: 2001-12-10 08:15:51

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zacznik od porady w Izbie. Mogą być lepsze oferty bankowe specjalnie dla
lekarzy, powinni być radcy prawni (przynamniej tak jest w Krakowie),
będzie jakiś punkt zaczepienia.

Krzysiek, FEBP
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

kredyt
TVN reklamuje teraz eutanazje
Może komuś się przyda taki link ...
studia