zupa zacierkowa

1. Data: 2003-11-20 14:53:39

Temat: zupa zacierkowa
Od: "sylvim" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich...
czy moge prosic o instrukcje do zupy zacierkowej?
proszeeee... tak ostatnio za mna chodzi a nie wiem jak sie do tego zabrac.
na googlach nie znalazlam,
dziekuje z gory za pomoc

Sylwia

1. Data: 2003-11-20 21:04:47

Temat: Odp: zupa zacierkowa
Od: "Basiek" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim musialabys ugotowac kilka ziemniakow w wodzie i dodac do
tego kostke rosolowa lub jakis wywar z mieska czy nawet kawalka wedzonki
albo wrzucic kielbaske.
Jak juz wstawisz na gaz, zacznij robic z maki i wody ciasto, a potem porob
zniego male kuleczki i rozsyp je na jakiejs tacce wymieszane z maka - niech
chwile podeschna.
Kiedy ziemniakom zostanie jeszcze na oko pare minut do ugotowania wrzuc
kluseczki i gotuj chwile, az beda sie nadawaly do jedzenia.
Do zacierki najlepiej dodac skwareczki albo troche maselka.
Smacznego.
Barbara.

1. Data: 2003-11-20 21:13:39

Od: "Basiek" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

zapomnialam dodac, ze kostke rosolowa warto dodac krotko przed kluseczkami,
bo w trakcie gotowania ziemniakow trzeba jeszcze od czasu do czasu zbierac
cos niecos z gory :)
B.

Użytkownik Basiek <b...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bpja6n$llt$...@t...icpnet.pl...

1. Data: 2003-11-20 22:34:03

Temat: Re: zupa zacierkowa
Od: "olka" <olka@(WYTNIJTO)mikrus.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przede wszystkim musialabys ugotowac kilka ziemniakow w wodzie i dodac do
> tego kostke rosolowa
mozesz dodac marchewke ... z nia lepiej smakuje, ale bez tez nie jest zla;]

na koniec usmarzyc na tluszczu cebulke na zloty kolor i okrasic.. najlepiej
bezpoisrednio na talerzu
pozdrawiam olka

1. Data: 2003-11-21 07:48:23

Od: "sylvim" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basiek" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
kluseczkami,
> bo w trakcie gotowania ziemniakow trzeba jeszcze od czasu do czasu zbierac

Dziekuje bardzo za pomoc.
Wiedzialam ze to nie jest zbytnio skomplikowane ale nie mialam pojecia od
ktorej strony sie do tego zabrac...
jeszcze raz dzieki.

pozdrawiam
Sylwia

Do Magdaleny Basset:)
zupa z dyni makłowicza z niedzieli
gdzie w Wawie Founde do max 250 zł
papierowe foremki do ciasteczek - gdzie w wawie?
Zmywarka, jaka kupic?