zupa ze świeżego ogórka

1. Data: 2002-07-22 16:20:47

Temat: zupa ze świeżego ogórka
Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Mam do was pytanko jak mozna zrobic zupe ze swiezego ogorka i z czym ja
podawac?

z gory dziekuje za propozycje

1. Data: 2002-07-22 16:30:02

Temat: Re: zupa ze świeżego ogórka
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

<r...@p...onet.pl> wrote:

>Witam serdecznie
>Mam do was pytanko jak mozna zrobic zupe ze swiezego ogorka i z czym ja
>podawac?

..kurka woda ...no jadlam jadlam i swietna byla bo ogorek byl
w plastrach ze skorka, bulion na bazie kurczaka piersi (z
kawalkami) i jeszcze pekinskiej troszeczke.....Gdzies spisalam
przepis od mamy kolezanki ale ze na kolanie pisalam wiec latwo
odnalezc nie bedzie........Poszukam choc mowie ze byl banalny

AgataW.

1. Data: 2002-07-22 18:56:36

Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "AgataW" <a...@g...com.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> przepis od mamy kolezanki ale ze na kolanie pisalam wiec latwo
> odnalezc nie bedzie........Poszukam choc mowie ze byl banalny

Szukaj szukaj mialam wlasnie o to samo pytac:-)
aga

zupa ze świeżego ogórka
Re: losos na masle ?
Imieniny w piątek