zwierzątko domowe

1. Data: 2004-10-26 08:45:39

Temat: zwierzątko domowe
Od: "fasolka1" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam króliczka domowego - miniaturke. Jestem z nim bardzo związana. Lubię sie z
nim bawic i dbac o niego. Jednak nie daje mi spać w nocy, gryzie klatkę i
strasznie hałasuje. napewno go nie oddam! więc co mam zrobić?...pomóżcie

1. Data: 2004-10-27 19:51:54

Temat: Re: zwierzątko domowe
Od: "bu@" <f...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

fasolka1 wrote:

> [...]
> strasznie hałasuje. napewno go nie oddam! więc co mam zrobić?...pomóżcie

melatonine mu ;-) tego sie nie przedawkuje a moze zwierzaka uśpi
a mniej brutalnie - wieksza klatka? coś co pozwoli wymęczyć się
zwiearzakowi? coś do gryzienia gryzonie muszą gryźć bo im ciągle zęby rosną

--
b.
f...@f...onet.pl

1. Data: 2004-10-27 20:02:54

Od: "Piotr" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

fasolka1 <o...@p...onet.pl> napisał(a):

> Mam króliczka domowego - [..] co mam zrobić?

Może pasztet? ;-)
A tak na serio to na grupie pl.rec zwierzaki prędzej będą wiedzieli co
poradzić.

1. Data: 2004-10-28 10:19:37

Od: Daniel Karasek <l...@l...WSPAK> szukaj wiadomości tego autora

Był 26 październik (wtorek) gdy o godzinie 10:45 *fasolka1*
napisał(a) :

> [...]
> strasznie hałasuje. napewno go nie oddam! więc co mam zrobić?...pomóżcie

może przenieść klatkę do innego pokoju.
albo przenieść na noc króliczka do akwarium pozbawionego
przedmiotów które może gryźć.

--

Pozdrawiam Daniel (śląsk) Horyzont (203m2)

Kto rano wstaje temu oczy się kleją

1. Data: 2004-10-28 11:48:41

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik fasolka1 napisał:
> [...]
> strasznie hałasuje. napewno go nie oddam! więc co mam zrobić?...pomóżcie

Z własnych obserwacji wiem, że nasz królik gryzie prety klatki gdy:
- chce pić,
- chce jeść (wtedy także rzuca miską ;) ),
- ma mało miejsca (na przykład przeszkadza mu miska na jedzenie lub
pice, trzeba wtedy wszystko powyciągać z klatki),
- chce sobie wyjśc pobiegać (w nocy koszmar, bo nic nie skutkuje).

pozdrawiam
Ania
--

gg: 1361774

Szary syfek w pralce
Kuchenka Amica
PATCHWORKI- promocja, zapraszamy!!
Rurki gazowe.
meble kuchenne na wymiar- Zabrze, Gliwice