zycie ?

1. Data: 2003-01-08 21:39:25

Temat: Re: zycie ?
Od: "Dominik Poslo Gabryelewicz" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sweet Meat" <d...@a...mail> napisał w wiadomości
news:avfe4t$r0$1@szmaragd.futuro.pl...
> Czesc,
>
> Zastanawialiscie sie kiedys co bedzie jak juz zaczniecie umierac, cale
zycie
> przejdzie wam przed oczami i co wtedy ? Ja sobie tego nie wyobrazam,
ze
> przestane zyc i nic nie bede mogl zrobic.

IMO:

Bedzie tak jak na ziemi z grubsza, tylko nie
bedziesz musial troszczyc sie o byt i
zarcie. Bogami okazemy sie my sami.
Sami sie rozliczymy, tak jak tu robimy.
Nie bedzie zadnego nieba i piekla, ani
Sedziego - w to nie uwierze nigdy.

Bedzie mozna korzystac z dorobku
calej ludzkosci (jak ja chcialbym moc
obejrzec dzieje calej ziemi, jak
to bylo np. w starozytnosci. To moje marzenie
zeby miec to co bylo na swiecie dostepne w
ten sposob, ze moglbys zanurzyc sie w kazdym
z momentow. Az sie chce z okna skoczyc,
zeby sprawdzic czy to maja:))) )
Poza tym pewnie dojdzie pare fajnych bajerow:)

Swoja droga jakos nie wyobrazam
sobie zebym po prostu zniknal.
Nie jestesmy sama biologia, mozgiem.

PS Mam nadzieje ze kompow tam
nie bedzie trza upgradeowac
i kazda gierka bedzie hulac (niech no tam
zapomna Championsjp Managera zmaterializowac:)
Zagonie wtedy Collyerow do pisania:)) )

PS2 Swoja droga wydaje mi sie ze samo
wejscie w ten (tu, teraz:) ) swiat bylo troche podobne
do gry rpg - kazdy wylosowal iles tam
punktow i potem zbudowal charakterystyke
postaci, ktora teraz jest
Bo jak inaczej wytlumaczyc roznice w wygladzie
chocby? :))

PS3 Swojej smierci sie nie boje, wrecz
przeciwnie mnie to cholernie ciekawi.
Ale poczekam:)

pzdr.pos

1. Data: 2003-01-08 23:05:44

Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> ;-)
>
> Musi być obowiązkowo!
> Bo kto by rozwiązywał problemy miłosne, gdyby nie było psp? :-)
>
> Pozdrawiam
> Elle.

Nic dodać, nic ująć ;-)))))

1. Data: 2003-01-09 15:55:37

Od: "Elle" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Silvio Manuel" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:avhv0n$a7b$1@news.tpi.pl...

Uważam jednak, że nic nie
> zwalnia człowieka od zaprzestania poszukiwania odpowiedzi na pytanie -
czym
> jest śmierć ?

To zdanie mi się jakoś kłóci z tym co mówiłeś wcześniej, że
"Jakie kolwiek dywagacje typu "czy coś tam
jest i jak to wszystko wygląda ?" są nie tylko bezpodstawne ale i śmieszne."
Bo jeśli chodzi o to, 'czym jest śmierć', to chyba wiadomo. Nicością,
niebytem. Po prostu nie ma cię i nawet nie wiesz o tym, że cię nie ma. Coś
takiego jak sen, tylko na wieki wieków.

Może człowiek do tego zagadnienia podchodzi po prostu
> niewłaściwie ?

A masz jakiś pomysł na to, jak podejść 'właściwie'?

Pozdrawiam
Elle.

1. Data: 2003-01-09 16:03:36

Od: "Elle" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elle" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

> Bo jeśli chodzi o to, 'czym jest śmierć', to chyba wiadomo. Nicością,
> niebytem. Po prostu nie ma cię i nawet nie wiesz o tym, że cię nie ma. Coś
> takiego jak sen, tylko na wieki wieków.

Sprostowanie jeszcze:
Chodziło mi tu o jakby 'ziemski' punkt widzenia. Natomiast co do tego co
jest 'po tamtej stronie' to z racji tego że jestem wierząca, jestem
przekonana że istnieje życie po śmierci. Wg mnie życie tu i teraz nie
miałoby sensu gdyby niczego nie było 'Tam'.

Pozdrawiam
Elle.

nie nie nie rozumiesz nie rozumiesz nie rozumiesz rozumiesz
nadpobudliwosc emocjonalna u mezczyzn
Fenomen tworczosci na podstawie wybr. koncepcji czlowieka
Moralny szantaż, czyli mężczyzna i kobieta z dzieckiem.
Wojenko miła