życiodajna krew

1. Data: 2004-07-20 07:07:09

Temat: życiodajna krew
Od: lidka@ szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Jak wyglada dokładnie 1.pobieranie krwi 2.Oddawanie krwi ?? Moze ktos
ma coś na ten temat albo wie z wlasnych doswiadczen?

2. Data: 2004-07-20 07:49:10

Temat: Re: życiodajna krew
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <lidka@> napisał w wiadomości

> Jak wyglada dokładnie 1.pobieranie krwi 2.Oddawanie krwi ?? Moze ktos
> ma coś na ten temat albo wie z wlasnych doswiadczen?

Jak wygląda to nie wiem, ale w Niemczech dobrze płacą.
http://info.onet.pl/1,15,11,6851766,20371970,1114640
,0,forum.html
Po sezonie maratonowym chyba się wybiorę ze dwa razy :)
Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2004-07-21 10:18:18

Od: "Marta" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli wybierzesz się do jakiegos centrum krwiodastwa to wszystko zobaczysz.
Nie wiem jak jest w innych miejscach , ale we Wrocławiu jest naprawdę dobra
,,obsługa" . Najpierw podchodzisz do okienka z dowodem osobistym i dostajesz
ankietę . Dobrze jest jeśli w ciagu 3 ostatnich dni nie bierzesz zadnych
leków przeciwgorączkowych ..zreszta pytań jest sporo i wszystko wyjdzie w
trakcie. Potem idziesz na salę , w której pobieraja Ci krew z palca ,
sprawdzaja ile masz hemoglobiny i czy możesz wogóle krew oddać . Jesli
oddajesz po raz pierwszy to krew pobieraja z żyły do szczegółowych badań.
Potem idziesz do gabinetu lekarskiego , gdzie lekarz mierzy cisnienie ,
osłuchuje Cię i sprawdza ankiete . Jesli nie ma przeciwskazan , wówczas
zakładasz faruch ochronny , myjesz ręce płynem dezynfekcyjnym i siadasz na
fotel do oddanie krwi . Wybierasz ręke i juz :-) ..z reguły oddaje się 450
ml . Nie wiem czy o to Ci chodziło (? )

4. Data: 2004-07-22 06:39:54

Od: lidka@ szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> siadasz na
> fotel do oddanie krwi . Wybierasz ręke i juz :-) ..z reguły oddaje

[gdzie] bank nasienia w kraju i za granica?
Dziwna sprawa
Uprawnienia dawcy krwi?
co to jest?
zajady