zyczenia - na Nowy Roczek

1. Data: 2001-12-31 23:29:01

Temat: zyczenia - na Nowy Roczek
Od: "misiczka - Lesława Ignaszewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani!
Szczęśliwego życia rodzinnego. Żebyśmy potrafili wybaczać sobie swoje
słabości i wady. I żyli spokojnie i dostatnio :)))))

--
misiczka (Lesława Ignaszewska)
www.misiczka.republika.pl

2. Data: 2002-01-01 22:08:02

Temat: Odp: zyczenia - na Nowy Roczek
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Szczęśliwego życia rodzinnego. Żebyśmy potrafili wybaczać sobie swoje
> słabości i wady. I żyli spokojnie i dostatnio :)))))

Ja również życzę wszystkiego naj... w Nowym Roku.
Pozdrawiam Ramzes.

3. Data: 2002-01-02 21:46:35

Temat: Re: zyczenia - na Nowy Roczek
Od: Lek <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyłączam się i także Wszystkiego Co Tylko Sobie Wymarzycie.
Leszek

Zyczenia noworoczne
urodziny
malzenstwo?