« poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2007-10-22 16:08:26
Temat: życzeniowość ;)http://pl.wikipedia.org/wiki/Zdrowie_psychiczne
http://pl.wikipedia.org/wiki/Norma_%28psychologia%29
;)
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
2. Data: 2007-10-22 16:27:19
Temat: Re: życzeniowość ;)Marek Krużel pisze
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Norma_%28psychologia%29
Ten urywek jest niezły:
"Norma w psychologii, pedagogice specjalnej i psychiatrii to konstrukt
naukowy wyznaczający granice zachowań normalnych człowieka.
Nie jest jednoznaczna i nie określa jasno jakie zachowania są
patologiczne. Ze względu na znaczną szkodliwość społeczną i wartość
stygmatyzującą diagnozy psychologicznej i psychiatrycznej określenie, że
dane zachowanie jest "nienormalne" wymaga nie tylko fachowej wiedzy, ale
także świadomości następstw takiej diagnozy."
:-P
--
XL wiosenna
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
3. Data: 2007-10-22 16:41:36
Temat: Re: życzeniowość ;)Dnia Mon, 22 Oct 2007 18:27:19 +0200, Ikselka napisze:
> Ten urywek jest niezły:
>
> "Norma w psychologii, pedagogice specjalnej i psychiatrii to konstrukt
> naukowy wyznaczający granice zachowań normalnych człowieka. Nie jest
> jednoznaczna i nie określa jasno jakie zachowania są patologiczne. Ze
> względu na znaczną szkodliwość społeczną i wartość stygmatyzującą
> diagnozy psychologicznej i psychiatrycznej określenie, że dane
> zachowanie jest "nienormalne" wymaga nie tylko fachowej wiedzy, ale
> także świadomości następstw takiej diagnozy."
>
> :-P
konstrukt naukowy... a nauka w tym rozumieniu jest normalna?
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
4. Data: 2007-10-22 16:46:55
Temat: Re: życzeniowość ;)Marek Krużel pisze:
> Dnia Mon, 22 Oct 2007 18:27:19 +0200, Ikselka napisze:
>
>> Ten urywek jest niezły:
>>
>> "Norma w psychologii, pedagogice specjalnej i psychiatrii to konstrukt
>> naukowy wyznaczający granice zachowań normalnych człowieka. Nie jest
>> jednoznaczna i nie określa jasno jakie zachowania są patologiczne. Ze
>> względu na znaczną szkodliwość społeczną i wartość stygmatyzującą
>> diagnozy psychologicznej i psychiatrycznej określenie, że dane
>> zachowanie jest "nienormalne" wymaga nie tylko fachowej wiedzy, ale
>> także świadomości następstw takiej diagnozy."
>>
>> :-P
>
> konstrukt naukowy... a nauka w tym rozumieniu jest normalna?
To temat zbyt obszerny, aby mi się chciało w nim pływać...
--
XL wiosenna
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
5. Data: 2007-10-22 17:00:50
Temat: Re: życzeniowość ;)Dnia Mon, 22 Oct 2007 18:46:55 +0200, Ikselka napisze:
>>> Ten urywek jest niezły:
>>>
>>> "Norma w psychologii, pedagogice specjalnej i psychiatrii to
>>> konstrukt
>>> naukowy wyznaczający granice zachowań normalnych człowieka. Nie jest
>>> jednoznaczna i nie określa jasno jakie zachowania są patologiczne. Ze
>>> względu na znaczną szkodliwość społeczną i wartość stygmatyzującą
>>> diagnozy psychologicznej i psychiatrycznej określenie, że dane
>>> zachowanie jest "nienormalne" wymaga nie tylko fachowej wiedzy, ale
>>> także świadomości następstw takiej diagnozy."
>>>
>>> :-P
>>
>> konstrukt naukowy... a nauka w tym rozumieniu jest normalna?
poza tym nauka jako narzędzie normalnych brzmi mi totalitarnie...
> To temat zbyt obszerny, aby mi się chciało w nim pływać...
mnie też jak zwykle.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
6. Data: 2007-10-22 17:21:25
Temat: Re: życzeniowość ;)
Użytkownik "Marek Krużel" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ffil02$siq$19@news.onet.pl...
> Dnia Mon, 22 Oct 2007 18:46:55 +0200, Ikselka napisze:
>
> >>> Ten urywek jest niezły:
> >>>
> >>> "Norma w psychologii, pedagogice specjalnej i psychiatrii to
> >>> konstrukt
> >>> naukowy wyznaczający granice zachowań normalnych człowieka. Nie jest
> >>> jednoznaczna i nie określa jasno jakie zachowania są patologiczne. Ze
> >>> względu na znaczną szkodliwość społeczną i wartość stygmatyzującą
> >>> diagnozy psychologicznej i psychiatrycznej określenie, że dane
> >>> zachowanie jest "nienormalne" wymaga nie tylko fachowej wiedzy, ale
> >>> także świadomości następstw takiej diagnozy."
> >>>
> >>> :-P
> >>
> >> konstrukt naukowy... a nauka w tym rozumieniu jest normalna?
>
> poza tym nauka jako narzędzie normalnych brzmi mi totalitarnie...
>
> > To temat zbyt obszerny, aby mi się chciało w nim pływać...
>
> mnie też jak zwykle.
A ja mogę...tyle że nie ma z kim...
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
7. Data: 2007-10-22 17:24:46
Temat: Re: życzeniowość ;)Dnia Mon, 22 Oct 2007 19:21:25 +0200, Sky napisze:
>> >>> Ten urywek jest niezły:
>> >>>
>> >>> "Norma w psychologii, pedagogice specjalnej i psychiatrii to
>> >>> konstrukt
>> >>> naukowy wyznaczający granice zachowań normalnych człowieka. Nie
>> >>> jest jednoznaczna i nie określa jasno jakie zachowania są
>> >>> patologiczne. Ze względu na znaczną szkodliwość społeczną i wartość
>> >>> stygmatyzującą diagnozy psychologicznej i psychiatrycznej
>> >>> określenie, że dane zachowanie jest "nienormalne" wymaga nie tylko
>> >>> fachowej wiedzy, ale także świadomości następstw takiej diagnozy."
>> >>>
>> >>> :-P
>> >>
>> >> konstrukt naukowy... a nauka w tym rozumieniu jest normalna?
>>
>> poza tym nauka jako narzędzie normalnych brzmi mi totalitarnie...
>>
>> > To temat zbyt obszerny, aby mi się chciało w nim pływać...
>>
>> mnie też jak zwykle.
>
> A ja mogę...tyle że nie ma z kim...
wcześniej wysłało mi się niekcący na filozofię, ale zrobiłem cancel
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
8. Data: 2007-10-22 18:21:26
Temat: Re: życzeniowość ;)
Użytkownik "Marek Krużel" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ffimcu$siq$21@news.onet.pl...
> Dnia Mon, 22 Oct 2007 19:21:25 +0200, Sky napisze:
>
> >> >>> Ten urywek jest niezły:
> >> >>>
> >> >>> "Norma w psychologii, pedagogice specjalnej i psychiatrii to
> >> >>> konstrukt
> >> >>> naukowy wyznaczający granice zachowań normalnych człowieka. Nie
> >> >>> jest jednoznaczna i nie określa jasno jakie zachowania są
> >> >>> patologiczne. Ze względu na znaczną szkodliwość społeczną i wartość
> >> >>> stygmatyzującą diagnozy psychologicznej i psychiatrycznej
> >> >>> określenie, że dane zachowanie jest "nienormalne" wymaga nie tylko
> >> >>> fachowej wiedzy, ale także świadomości następstw takiej diagnozy."
> >> >>>
> >> >>> :-P
> >> >>
> >> >> konstrukt naukowy... a nauka w tym rozumieniu jest normalna?
> >>
> >> poza tym nauka jako narzędzie normalnych brzmi mi totalitarnie...
> >>
> >> > To temat zbyt obszerny, aby mi się chciało w nim pływać...
> >>
> >> mnie też jak zwykle.
> >
> > A ja mogę...tyle że nie ma z kim...
>
> wcześniej wysłało mi się niekcący na filozofię, ale zrobiłem cancel
więc nadal nie ma z kim...
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
9. Data: 2007-10-22 18:59:12
Temat: Re: życzeniowość ;)Dnia Mon, 22 Oct 2007 20:21:26 +0200, Sky napisze:
>> >> >>> Ten urywek jest niezły:
>> >> >>>
>> >> >>> "Norma w psychologii, pedagogice specjalnej i psychiatrii to
>> >> >>> konstrukt
>> >> >>> naukowy wyznaczający granice zachowań normalnych człowieka. Nie
>> >> >>> jest jednoznaczna i nie określa jasno jakie zachowania są
>> >> >>> patologiczne. Ze względu na znaczną szkodliwość społeczną i
>> >> >>> wartość stygmatyzującą diagnozy psychologicznej i
>> >> >>> psychiatrycznej określenie, że dane zachowanie jest
>> >> >>> "nienormalne" wymaga nie tylko fachowej wiedzy, ale także
>> >> >>> świadomości następstw takiej diagnozy."
>> >> >>>
>> >> >>> :-P
>> >> >>
>> >> >> konstrukt naukowy... a nauka w tym rozumieniu jest normalna?
>> >>
>> >> poza tym nauka jako narzędzie normalnych brzmi mi totalitarnie...
>> >>
>> >> > To temat zbyt obszerny, aby mi się chciało w nim pływać...
>> >>
>> >> mnie też jak zwykle.
>> >
>> > A ja mogę...tyle że nie ma z kim...
>>
>> wcześniej wysłało mi się niekcący na filozofię, ale zrobiłem cancel
>
> więc nadal nie ma z kim...
chcieć to móc, p.s.f jest niedaleko...
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
10. Data: 2007-10-22 19:26:23
Temat: Re: życzeniowość ;)
Użytkownik "Marek Krużel" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ffiru0$siq$32@news.onet.pl...
> Dnia Mon, 22 Oct 2007 20:21:26 +0200, Sky napisze:
>
> >> >> >>> Ten urywek jest niezły:
> >> >> >>>
> >> >> >>> "Norma w psychologii, pedagogice specjalnej i psychiatrii to
> >> >> >>> konstrukt
> >> >> >>> naukowy wyznaczający granice zachowań normalnych człowieka. Nie
> >> >> >>> jest jednoznaczna i nie określa jasno jakie zachowania są
> >> >> >>> patologiczne. Ze względu na znaczną szkodliwość społeczną i
> >> >> >>> wartość stygmatyzującą diagnozy psychologicznej i
> >> >> >>> psychiatrycznej określenie, że dane zachowanie jest
> >> >> >>> "nienormalne" wymaga nie tylko fachowej wiedzy, ale także
> >> >> >>> świadomości następstw takiej diagnozy."
> >> >> >>>
> >> >> >>> :-P
> >> >> >>
> >> >> >> konstrukt naukowy... a nauka w tym rozumieniu jest normalna?
> >> >>
> >> >> poza tym nauka jako narzędzie normalnych brzmi mi totalitarnie...
> >> >>
> >> >> > To temat zbyt obszerny, aby mi się chciało w nim pływać...
> >> >>
> >> >> mnie też jak zwykle.
> >> >
> >> > A ja mogę...tyle że nie ma z kim...
> >>
> >> wcześniej wysłało mi się niekcący na filozofię, ale zrobiłem cancel
> >
> > więc nadal nie ma z kim...
>
> chcieć to móc, p.s.f jest niedaleko...
no to czy ja cię tu trzymam...?! ;P
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
« poprzedni wątek | następny wątek » |