życzeniowość ;)

1. Data: 2007-10-22 16:08:26

Temat: życzeniowość ;)
Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://pl.wikipedia.org/wiki/Zdrowie_psychiczne
http://pl.wikipedia.org/wiki/Norma_%28psychologia%29

;)

2. Data: 2007-10-22 16:27:19

Temat: Re: życzeniowość ;)
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel pisze
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Norma_%28psychologia%29

Ten urywek jest niezły:

"Norma w psychologii, pedagogice specjalnej i psychiatrii to konstrukt
naukowy wyznaczający granice zachowań normalnych człowieka.
Nie jest jednoznaczna i nie określa jasno jakie zachowania są
patologiczne. Ze względu na znaczną szkodliwość społeczną i wartość
stygmatyzującą diagnozy psychologicznej i psychiatrycznej określenie, że
dane zachowanie jest "nienormalne" wymaga nie tylko fachowej wiedzy, ale
także świadomości następstw takiej diagnozy."

:-P

--
XL wiosenna

3. Data: 2007-10-22 16:41:36

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Oct 2007 18:27:19 +0200, Ikselka napisze:

> [...]
> zachowanie jest "nienormalne" wymaga nie tylko fachowej wiedzy, ale
> także świadomości następstw takiej diagnozy."

konstrukt naukowy... a nauka w tym rozumieniu jest normalna?

4. Data: 2007-10-22 16:46:55

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel pisze:

> konstrukt naukowy... a nauka w tym rozumieniu jest normalna?

To temat zbyt obszerny, aby mi się chciało w nim pływać...

--
XL wiosenna

5. Data: 2007-10-22 17:00:50

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Oct 2007 18:46:55 +0200, Ikselka napisze:

> [...]

poza tym nauka jako narzędzie normalnych brzmi mi totalitarnie...

> To temat zbyt obszerny, aby mi się chciało w nim pływać...

mnie też jak zwykle.

6. Data: 2007-10-22 17:21:25

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Krużel" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> poza tym nauka jako narzędzie normalnych brzmi mi totalitarnie...

> mnie też jak zwykle.

A ja mogę...tyle że nie ma z kim...

7. Data: 2007-10-22 17:24:46

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Oct 2007 19:21:25 +0200, Sky napisze:

> A ja mogę...tyle że nie ma z kim...

wcześniej wysłało mi się niekcący na filozofię, ale zrobiłem cancel

8. Data: 2007-10-22 18:21:26

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wcześniej wysłało mi się niekcący na filozofię, ale zrobiłem cancel

więc nadal nie ma z kim...

9. Data: 2007-10-22 18:59:12

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Oct 2007 20:21:26 +0200, Sky napisze:

> więc nadal nie ma z kim...

chcieć to móc, p.s.f jest niedaleko...

10. Data: 2007-10-22 19:26:23

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora