żyła nerkowa uciśnięta przez tętnicę krezkową

1. Data: 2006-10-17 21:15:47

Temat: żyła nerkowa uciśnięta przez tętnicę krezkową
Od: "Marzka" <m...@C...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
miałam robioną tomografię komputerową jamy brzusznej. Niepokoi mnie jedno
stwierdzenie:" lewa żyła nerkowa uciśnięta przez t.krezkową górną. Przed
mniejscem ucisku żyła wyraźnie poszerzona do 14 mm."
Czy ktos się spotkał z czymś takim i co to może oznaczać?
Czy jest to coś poważnego i coś się z tym robi?
Chirurg naczyniowy zlecił kolejną tomografię -naczyniową, ale potrwa trochę
zanim ją zrobię... a martwię się...

Pozdrawiam,
Marzka