żylak powrózka nasiennego

1. Data: 2003-09-27 10:21:58

Temat: żylak powrózka nasiennego
Od: ">>Darko<<" <zar@(wytnij)go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy któryś z panów miał z tym problem?
Mój syn ( lat 13,5) ma żylaka na powrózku nasiennym, lekarz powiedział żeby
usunąć go w przyszłym roku.
Chciałabym się dowiedzieć czy ten zabieg jest konieczny w przypadku kiedy
żylak jest niewielki i nie ma narazie żadnego dyskonfortu z tego powodu.
Gdzieś już czytałam, że te żylaki po operacjach pojawiają się ponownie, to
może lepiej tego nie ruszać?

Proszę o odpowiedż
Marysia

2. Data: 2003-09-27 16:02:02

Temat: Re: żylak powrózka nasiennego
Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ">>Darko<<" <zar@(wytnij)go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Gdzieś już czytałam, że te żylaki po operacjach pojawiają się ponownie, to

nie operuje sie tego z powodu dyskomfortu ale mozliwych nastepstw
poczytaj cos na ten temat
trudno ocenic wskazania nie widzac przypadku, jesli nie jestes przekonana
zawsze mozesz zasiegnac opinii innego specjalisty

Czy w programie studiow medycznych sa zajecia z psychologii
Zaproszenie
Gdzie zrobic badanie na obecnosc grzyba?
Szczepionki
nadciśnienie tętnicze