żylaki?

1. Data: 2003-06-17 15:37:54

Temat: żylaki?
Od: "AniaW" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć, mam przeszło 20 lat, ale na nogach mam juz wiele widocznych żył,
szczególnie w zgięciu kolana, po wewnetrznej stronie ud i łydek, na pewno
mam slabe krążenie, bo często mam zimne stopy i dłonie-na to też nie znam
sposobu.
Może jest ktoś kto ma podobny problem? Jakich żelów
chłodząco-poprawiających krążenie używacie??sama juz nie wiem, używałam
Venorutonu , a teraz wlasnie wykonczyłam tubke Lotion'u. Może są jakieś
lepsze sposoby i żele , bo mam wrażenie, że te Venoruton i Lotion przynoszą
tylko powierzchowną ulgę.
A żylaków na 30-tke albo i wcześniej to na prawdę bym nie chciała mieć :(

smutna Ani

1. Data: 2003-06-17 16:07:50

Temat: Re: żylaki?
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć, mam przeszło 20 lat, ale na nogach mam juz wiele widocznych żył,
> szczególnie w zgięciu kolana, po wewnetrznej stronie ud i łydek,

Przejdź się do lekarza(internista albo i ginekolog nawet;-). Ja dostałam
kiedys taką książeczkę o profilaktyce przeciwżylakowej (i co z tego, że
stosuje sie do rad tam zawartych i nie jestem w grupie ryzyka: stojąca
praca, nadwaga itp....) i polecenie zażywania Detralexu (tańszy
odpowiednik - Pelethrocin).
Mam 30 lat i żylaki w zgięciach kolan właśnie.
Ehh....żegnam się z krótkimi letnimi sukienkami, choć nogi mam w miarę
zgrabne....
Ola

1. Data: 2003-06-18 07:20:15

Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17-06-2003 o godz. 17:37 AniaW napisał(a):
> A żylaków na 30-tke albo i wcześniej to na prawdę bym nie
chciała mieć :(

Jesli Cie to niepokoi, przejdz sie do chirurga naczyniowego, on
obejrzy Twoje nogi i powie jak o nie dbac.

Pozdrowienia
Kinga

Szukasz wyjazdu wakacyjnego? Sprawdź nasze oferty!
Nowy serwis w WP http://oferty.wp.pl/wakacje.html

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-06-18 11:05:11

Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AniaW" <a...@w...pl> wrote in message

> [...]
> tylko powierzchowną ulgę.
> A żylaków na 30-tke albo i wcześniej to na prawdę bym nie chciała mieć :(

Zmartwię Cię - nic lepszego raczej nie ma na rynku niż lotion 1000 i
Detralex - trochę ich odpowiedników i tyle - takie moje zdanie - odpadają
oczywiście cieplejsze i kąpiele i kremy do depilacji, i cała masa wskazań
typu -często nogi do góry, rajstopy p.żylakowe itp. Jedyne co Ci mogę
poradzić to -dobry naczyniowiec -oceni Twoje żyły - miej to pod kontrolą -
aby za późno nie decydować się na ewentualny zabieg - co mam nadzieję
ominiesz.
Pozdrawiam,
Aga trzydziestka też żylakowa:(

1. Data: 2003-06-18 11:52:06

Od: "MK" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym jeszcze doradziła profilaktykę wewnętrzną, picie naparu z kwiatu
kasztanowca, dieta bogata w wapno bardzo wzmacnia ścianki naczynek i żył.
U siebie zauważyłam też znaczący wpływ diety niskowęglowodanowej na ciężkość
nóg. Kiedy zjem coś słodkiego albo kilka kromek białego pieczywa, natychmiast
odczuwam wolniejsze krążenie krwi w nogach.
Picie na czczo szklanki wody z sokiem z cytryny pobudza krążenie, warto taki
napój pić kilka razy dziennie podczas upałów.

Hurraaa [OT]
korektor
tusz wodoodporny jeszcze raz
zyly i pajaczki