żyły wodne, paprocie, psy, koty i inne czary-mary

11. Data: 2000-04-04 11:04:58

Temat: Re: żyły wodne, paprocie, psy, koty i inne czary-mary
Od: "Stefan Jerzy Siudalski" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Problem polega na tym, że w książce jest to kilkadziesiąt stron tekstu na
dodatek powiązanego z informacjami zamieszczonymi na wcześniejszych stronach
więc jak przekazać wiedzę na liście gdy każdy fragmentaryczny przekaż może
wprowadzić w błąd
SJS

12. Data: 2000-04-04 11:32:06

Temat: Odp: żyły wodne, paprocie, psy, koty i inne czary-mary
Od: "Ko#mnie?" <S...@G...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może Pan chociaż, przepisze spis treści.

--
Ko#mnie?

13. Data: 2000-04-05 06:46:56

Od: "Stefan Jerzy Siudalski" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

?
SJS

14. Data: 2000-04-05 07:27:15

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro niewiele ma pan do powiedzenia to może to pana poruszy
http://venus.amu.edu.pl/~henrykl/radius.htm
pozdr, jerz
Użytkownik Stefan Jerzy Siudalski <s...@a...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:AjBG4.35863$a...@n...tpnet.pl...

15. Data: 2000-04-05 11:08:33

Od: "LTS" <p...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ko#mnie
--
>Cyprian Czacki, cynik, ceniąc czule
>czarnej córy cesarskiej cud ciemnego ciała
>ciągle cyfrą czarował. Czerwieniała cała,
>cicho, co dzień czekała, cierpiała, czuwała...
>...Cyprian ciotkę całuje, cisnąwszy czarnulę!

Przez szacunek do autora pow. cytatu
z "Cyberiady"- Stanisława Lema
Bądź łaskaw to zaznaczyć

Juras

16. Data: 2000-04-06 05:57:34

Od: "Ko#mnie?" <S...@G...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przez szacunek do autora pow. cytatu
> z "Cyberiady"- Stanisława Lema
> Bądź łaskaw to zaznaczyć
>
> Juras

Przepraszam i już poprawiam.

--
Ko#mnie?

17. Data: 2000-04-06 12:43:44

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Karolczak wrote:

> Tak jak sadzilem kamienie to legenda. Dzieki za informacje od fachowca. Tak
> ich ostatnio niewielu na grupie... :-(
> Pozdrawiam
> Grzegorz

Ja tam zbytnio fachowcem nie jestem, ale jak chcesz/ chce ktos, moge
podeslac odpromiennik tzw. Pierscien Atlantow. Kladzie sie go pod
lozkiem i pod tv albo monitor. Wysylalam juz Oli (vel Alamda), moze sie
podzieli refleksjami :-)

Anka

---
http://www.intralink.com.pl - 27 tys. CD, MC, MD, DVD, VHS...
Ogromna oferta jazzu (>3K CD)! Duzo okladek, opisow i recenzji.

18. Data: 2000-04-06 21:08:22

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak jak sadzilem kamienie to legenda. Dzieki za informacje od fachowca.
> [...]
I co uwierzyłeś temu panu?
Przecierz to bzdura!
Obejrzyj sobie dokładnie kilka kościołów z X-XIV wieku. Zobacz co mają
wbududowane w fundamenty? Głazy narzutowe? Dlaczego szczególnie w
narożnikach mimo, że sa z cegły? A gdzie ksiądz odprawia modlitę? W miejscu
najbardziej zapromieniowanym?! Dlaczego? Efekt wzmocnienia. Co wiesz o
węzłach energetycznych? itd., itp.
pozdr jerz

19. Data: 2000-04-06 21:16:42

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kamienie - jedna z wielu legend radiestezji nie potwierdzona w praktyce a
> jestem zawodowym radiestetą od osiemnastu lat. Sprawdzałem w wielu
miejscach
> gdzie stare drogi były wykonane z kamieni - zakłócenia radiestezyjne
> przecinające te drogi w żadnym ze sprawdzanych miejsc nie były tłumione na
> drodze!
Z pana to jest radioesteta, który nabija ludzi w butelkę.

> Jak ekranować? Opisałem w książce "Radiestezja w budownictwie" - można
kupić
> w księgarniach technicznych
????????????? to i tam sprzedają coś czego nie ma?
> Stefan Jerzy Siudalski
A kto to??????????????????

Leććie i kupujcie. Huuuuuuuuuuuuuura. Szturm na księgarnie. Nie ma facet nic
do powiedzenia a myśli, że kabzę nabije.
Są tacy co mówią, ze waćpan kit sprzedaje. Broń się pan jak możesz albo jak
chcesz.
pozdr jerz

20. Data: 2000-04-07 07:43:10

Od: "Ko#mnie?" <S...@G...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obejrzyj sobie dokładnie kilka kościołów z X-XIV wieku. Zobacz co mają
> wbududowane w fundamenty? Głazy narzutowe? Dlaczego szczególnie w
> narożnikach mimo, że sa z cegły?

Nie trzeba sięgać aż tak daleko w przeszłość. Piętrowy dom mojego teścia
zbudowany w 1923r. ma ogromne głazy narzutowe, które umieszczono w
narożnikach budynku. Na nich, postawiono z czerwonej cegły okazały dom.
Kiedyś zapytałem go o te głazy. Pamiętam ,że mówił ,że latach trzydziestych
tak budowano, bo cement był bardzo drogi i głazy te miały zastąpić
betonowy fundament. Poza tym wtedy(teraz też) były bardzo trwałe, ogólnie
dostępne i całkowicie darmowe. Sąsiadów drewniany dom postawiony w latach
40-tych naszego wieku też "spoczywa" na tych głazach.

--
Ko#mnie?

winorośl amurska
tawuła?tawułka