żyrandol części

1. Data: 2006-11-11 20:44:05

Temat: żyrandol części
Od: "miszka_" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Remontuję stary żyrandol.
Może ktoś z Was podpowie gdzie w Warszawie można kupić elementy służące do
mocowania oprawek. W starym żyrandolu są to blaszki o długości ok 10cm,
niestety połamane. Mógłbym je zrobić, ale to niezła dłubanina.
Z góry dziękuję.
--
PZDR, miszka_
_________________________________

2. Data: 2006-11-12 00:05:39

Temat: Re: żyrandol części
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

miszka_ napisał(a):
> Witam!
> Remontuję stary żyrandol.
> Może ktoś z Was podpowie gdzie w Warszawie można kupić elementy służące do
> mocowania oprawek.
Poszukaj na giełdach staroci itp. - powinny byc takie części lub po
prostu równie stary zyrandol z tego typu oprawkami - za grosz.

3. Data: 2006-11-12 00:17:50

Od: "Maciej Muran" <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miszka_" <p...@n...pl> napisał
> Może ktoś z Was podpowie gdzie w Warszawie można kupić elementy służące do
> mocowania oprawek. W starym żyrandolu są to blaszki o długości ok 10cm,
> niestety połamane. Mógłbym je zrobić, ale to niezła dłubanina.

Właśnie sobie przypomniałem historię z zagubieniem (niedostarczeniem)
kawałka blachy "trzymającego" półkę pod monitor w szafie z serwerami.
Zamówienie elementu u producenta trwałoby miesiąc a czekać nie mogliśmy. Za
drugim razem ślusarz wykonał precyzyjną kopię tego kawałka blachy i
pomalował nawet na stosowny kolor. Płacił dostawca ale też wszystko dało się
załatwić w tydzień. Wniosek: idź do ślusarza, blacharza skoro mierzi Cię
dłubanina :)
Owszem, możesz szukać identycznego żyrandola ale... Chyba, że Ci się nie
śpieszy wtedy... No właśnie, ten 'bazarek' na Kole to jeszcze funkcjonuje? Z
15 lat tam nie byłem.

M.

Segregowanie odpadów
Smród papierosów - jak się pozbyć??