żywotnik rain gold

1. Data: 2002-01-31 00:33:24

Temat: Sequoiadendron giganteum
Od: "P.Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzieś czytałem (chyba Seneta), że nawyższy polski egz. miał ok. 35m,
przemarzł w 1958(?). Wieku drzewa nie pamiętam.

--
Pozdrowienia
p...@r...pl

2. Data: 2002-01-31 18:00:02

Temat: żywotnik rain gold
Od: "Michał Cichecki" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczow
Posadziłem malutki ( 30 cm) zywotnik rain gold na skalniaku. Jaki duzy
urosnie i w jakim czasie.
Za informacje z gory serdecznie dziekuje - Michał

3. Data: 2002-01-31 19:35:26

Temat: RE: żywotnik rain gold
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

[mailto:o...@n...pl]On Behalf Of Michał Cichecki

Witam szanownych grupowiczow
Posadziłem malutki ( 30 cm) zywotnik rain gold na skalniaku. Jaki duzy
urosnie i w jakim czasie.
Za informacje z gory serdecznie dziekuje - Michał

Thuja occidentalis 'Rheingold' zloto-zolta latem, zima pomaranczowo zolta ,u
mnie ma 2,5 m wysokosci egzemplarz 5 letni,mimo ze w literaturze jest
napisane ze nalezy do karlowych,rosnie sobie calkiem pzyzwoicie,nie
przejmujac sie tym ze zakwalifikowano ja do karlowych drzew.
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl
ICQ: 101 088 940

4. Data: 2002-01-31 20:56:58

Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A propos. co z czego wyrosnie.
chce posadzic wiosna Sekwoje Amerykanska.
Czy za 1200 lat bedzie miala 80 m wysokosci.
Prosze o odpowiedz, bo to dla mnie wazne w kontekscie projektu ogrodu.
Inaczej zaprojektuje, jak dorosnie do 80 m a inaczej, jak bedzie miala tylko
50m .
Wojtek.

i prosze sie nie wysmiewac, ze mam dalekosiezne plany., A co nie moge ?!!!!

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:NEBBLFJNAKKBHHNHHIKJEEEDDAAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

5. Data: 2002-01-31 21:38:43

Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przebiles mnie. Ja kiedys w szkole wyliczylem, ze musze zyc 124 lata, zeby tuz
przed zejsciem przezyc w Polsce calkowite zacmienie slonca. Bylo to wowczas
bardzo wazne, bo wydostac sie z kraju nie bylo tak latwo jak dzis - ta uwaga
oczywiscie jest tylko dla malolatow.

Pozdrawiam
Andrzej

6. Data: 2002-02-01 02:42:02

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech P" <d...@p...com.pl> wrote in message news:a3cbdl$m1d$2@news.tpi.pl...
> [...]
> Inaczej zaprojektuje, jak dorosnie do 80 m a inaczej, jak bedzie miala tylko

Obawiam sie, ze zalezy to od warukkow glebowych, warunkow klimatycznych
i przypadku.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2002-02-01 15:31:19

Od: "Michał Cichecki" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napisane ze nalezy do karlowych,rosnie sobie calkiem pzyzwoicie,nie
> przejmujac sie tym ze zakwalifikowano ja do karlowych drzew.

Dziękuje bardzo za odpowiedź. Teraz juz wiem ze będe musiał ja przesadzic ze
skalniaka. Jeszcze raz bardzo dziękuje- Michał

8. Data: 2002-02-01 16:20:15

Od: <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napisane ze nalezy do karlowych,rosnie sobie calkiem pzyzwoicie,nie
> przejmujac sie tym ze zakwalifikowano ja do karlowych drzew.

Jestes pewien ze twoja tuja ma 5 lat? Czy może raczej 5 lat temu ją kupiłeś
więc teraz ma zapewne 8-10 lat...
Pozdrawiam
Hania

9. Data: 2002-02-01 18:07:05

Od: "Jerzy Zając" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jestes pewien ze twoja tuja ma 5 lat? Czy może raczej 5 lat temu j? kupiłe?
>więc teraz ma zapewne 8-10 lat...
>Pozdrawiam
>Hania
>
>--
>Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Zapomnial dodac, ze kupil metrowej wysokosci.:-)
Albo, jak ten czas leci, wydawalo sie na 5 lat.:-)
Albo te skrzaty jej sluza.:-)
Pozdrawiam
Jurek

10. Data: 2002-02-02 09:33:54

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Cichecki" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
Teraz juz wiem ze będe musiał ja przesadzic ze
> skalniaka. Jeszcze raz bardzo dziękuje- Michał

Odpowiednie cięcie pozwoli Ci utrzymać ją w formie płożącej, a co najmniej
bardzo niskiej i szerokiej. Mając to na uwadze nie musisz się zmuszać.
Inna sprawa, że na dużym skalniaku, kilka w miarę wysokich roślin, nie
będzie
przeszkadzało.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Sprzedam produkcje beekeeping : propolis , wax i tak dalej.
Cis i jego owoce
wegiel drzewny...
Zrazy czerechy
...a może jednak