:(((((((((((((((((((

1. Data: 2003-02-14 21:16:36

Temat: :(((((((((((((((((((
Od: "dj" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

wlasnie zwijam sie z bolu, wiec moge robic bledy.

juz 4 raz moja noga feralnie skrecila sie na zewnatrz:((( uhh i churpnela,
trochre mnie bolala od kilku tygodnii, ale dzisija an pilke wzialem bandaz,
ale pod koniecL(((((( znow i teraz mam juz noge 5 razy wieksza po prawej
stronie kolo kostki. Co mam robic, zeby zmiejszyc obrzek i zeby to leczyc,
bo to cialgre mnie dopada...? penie pojsc do chirurga, lae jakies metody
znane i skuiteczne, slyszlaem, ze na ,lyzwach dobrze jest jezdzic albo ze
teraz am oklady z bialka robic, wiec robier, ale nie mog wytrzymac

help

2. Data: 2003-02-14 21:56:43

Temat: Re: :(((((((((((((((((((
Od: "WiseMan" <w...@w...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zacznij od lekarza

--

\/\/ I S E |\/| A N
A świstak siedzi bo sreberka były kradzione :-)

3. Data: 2003-02-16 18:45:16

Od: "dj" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

u chirurga juz bylem, mam gips, ale co potem?

interpretacja wyników krwi dwulatka
Trądzik różowaty?
Dziwnw dragania...
Gastroskopia w Krakowie