Zaslabniecie

1. Data: 2003-02-14 22:22:22

Temat: Zaslabniecie
Od: "Marek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zabawialismy sie z moja dziewczyna pod prysznicem. Nie odbylismy stosunku,
byly tylko pieszczoty z udzialem raczek i jezyka. Po kikunastu minutach ona
nagle zaslabla, powiedziala ze jej sie ciemno robi przed oczami. Od razu
zakrecilem goraca wode, ale ona na chwilke tak jakby zemdlala, po czym sie
ocknela i zaprowadzilem ja do lozka. Po paru minutach jej to przeszlo.
Wydawalo mi sie, ze moze zaslabla na skutek przebywania dosc dlugo w bardzo
goracej wodzie, ale ona twierdzi, ze po jednym z moich ruchow palcami "tam"
nagle ja cos zabolalo i wtedy wlasnie zaslabla. Czy ktos moglby mi poradzic,
co moglo byc przyczyna zaslabniecia? Martwie sie ta sprawa. Bardzo prosze o
powazne odpowiedzi.

Marek