*

1. Data: 2000-05-26 09:38:58

Temat: *
Od: Wojtek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zna ktoś może sposób na "zabicie miłości"?

1. Data: 2000-05-26 10:30:59

Temat: Re: *
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

Wojtek <p...@g...pl> writes:

> Zna ktoś może sposób na "zabicie miłości"?

Nalezy najpierw skonstruowac pulapke na milosc - podobna, jaka
dysponowali ghostbusters; bo milosc ma tez taka nature,
spirytualistyczna, takze trzeba ja podejsc jako i ektoplazme :)
Jak juz mamy pulapke, urzadzamy polowanie (pilnujac, zeby przy okazji
nie zdemolowac sobie domu oraz posesji sasiadow) i zamykamy zmore w
samozatrzaskujacym sie pudelku.
A potem to juz kaszka z mlekiem. Sposobem terminatora - wrzucamy
pudelko w roztopiona metalowa surowke w hucie.

I po klopocie :)

Niektorzy co prawda sadza, ze milosc ma bardziej nature fluidowa,
wobec czego nalezy potraktowac ja odpowiednim generatorem pola i
zestalic, a potem juz mozna pokruszyc i wyrzucic do smieci. Ale jak im
i tak nie wierze ;0

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-05-26 11:02:32

Temat: Odp: *
Od: "Hiena" <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

wyjedź daleko
Użytkownik Wojtek <p...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@g...pl...

1. Data: 2000-05-26 11:57:14

Od: "kosmo" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie zabijaj jej!!! Szkoda
--
Pozdrawiam 'Miłości innych pragnie się po to,
Kosmo aby mieć jeszcze jeden powód

Wojtek <p...@g...pl> napisał(a) w artykule <3...@g...pl>...
: Zna ktoś może sposób na "zabicie miłości"?
:
:

1. Data: 2000-05-26 13:17:17

Od: <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zna ktoś może sposób na "zabicie miłości"?

- malzenstwo !!!!!

1. Data: 2000-05-26 13:26:10

Od: "Maciej Soltysiak" <s...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wobec czego nalezy potraktowac ja odpowiednim generatorem pola i
> zestalic, a potem juz mozna pokruszyc i wyrzucic do smieci. Ale jak im

Zdecydowanie najlepsza jest ta pierwsza metoda :-D

1. Data: 2000-05-26 14:05:31

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek wrote in message <3...@g...pl>...
>Zna ktoś może sposób na "zabicie miłości"?

A dlaczego chcesz ja "zabic"?
Jesli to jest naprawde milosc, jest przeciez piekna rzecza i jak najbardziej
zasluguje na "zycie".

jakub

1. Data: 2000-05-26 14:09:57

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

s...@a...com.pl wrote in message ...

> - malzenstwo !!!!!

To dobre ale nie zawsze dziala.:-)))

jakub

1. Data: 2000-05-27 09:24:54

Od: "layman" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dlaczego chcesz ja "zabic"?
> Jesli to jest naprawde milosc, jest przeciez piekna rzecza i jak
najbardziej
> zasluguje na "zycie".
>
> jakub
Chyba nie byłeś nigdy nieszczęśliwie zakochany ...
Kinga

1. Data: 2000-05-27 15:38:33

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

layman wrote in message ...

>najbardziej

>Chyba nie byłeś nigdy nieszczęśliwie zakochany ...

To prawda.

jakub

>Kinga

Re: Szukam poważnego rozm ówcy
skutki myśli trzeźwych
Asertywnosc!!! poszukuje materialow oraz ksiazki
SUICIDE
Re: Szukam poważnego rozmówcy