:)

1. Data: 2002-10-26 17:48:05

Temat: :)
Od: "Maciej Wilk" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Od jakiegos czasu uzywam grup NEWS i praktycznie na kazdej grupie tylko
chamstwo, oblegi, brak jkiegokolwiek poszanowania dla
nowych/gorszych/muodszych etc. A ze od dluzszego czasu interesuje sie
kulinariami to trafilem wlasnie tu i co widze ... ludzie sa mili, przyjazni,
otwarci, chetnie dziela sie tym co maja. Przezylem szok. Jest to nabardziej
przyjazna grupa z jaka sie spotkalem :)

Dzieki

--
----
Maciej Wilk, Czluchow Polska

1. Data: 2002-10-26 18:01:17

Temat: Re: :)
Od: "Smrtan" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Wilk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Od jakiegos czasu uzywam grup NEWS i praktycznie na kazdej grupie tylko
> chamstwo, oblegi, brak jkiegokolwiek poszanowania dla

[ciach]

Racja. Od jakiegoś czasu zacząłem uzywać usenetu - głównie dlatego, że
grupka moich znajomych stworzyła własną grupę tematyczną i mnie wciągnęli
:-) [grupy ni epodam bo to kryptoreklama]
Poza tym reszta grup taka jak piszesz.

pl.rec.kuchnia odkryłem wczoraj - i na pewno będę tu zaglądał często

pozdrowienia dla @LL
Smrtan

1. Data: 2002-10-26 18:15:10

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Wilk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
Przeżyłem szok. Jest to najbardziej
> przyjazna grupa z jaka się spotkałem :)

Hłe, hłe , hłe. Jeszcze mało wiesz o grupie pl.rec.kuchnia ;-))))

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Tylko zamknąwszy za sobą drzwi można otworzyć okno w przyszłość
http://www.misiczka.republika.pl

1. Data: 2002-10-26 18:19:24

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"misiczka" wrote:

> Użytkownik "Maciej Wilk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Przeżyłem szok. Jest to najbardziej
>
> Hłe, hłe , hłe. Jeszcze mało wiesz o grupie pl.rec.kuchnia ;-))))

robisz dzis wspominki zurawinki? ;-))

--
Lia
GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2002-10-26 18:36:13

Od: dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Wilk wrote:

> [...]
> otwarci, chetnie dziela sie tym co maja. Przezylem szok. Jest to nabardziej

ja wiedziałam, że my ślicznie wyglądamy!!! :-)))

pozdr

ewa

--

Dawna Kuchnia _ /_
http://www.dawnakuchnia.republika.pl ('''')

1. Data: 2002-10-26 19:25:14

Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja sie ciesze ze nowi przychodza. I jej ktos z Czluchowa :)))) btw czy my
sie nie zetknelismy na grupie pl.comp.www.nowe-strony?
bo cos pamietam :)))

walkie -> Justyna Oracz
GG:411958
e-mail: w...@w...net.pl
j...@w...net.pl
IRC: #wroclaw

1. Data: 2002-10-26 19:29:08

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 26 Oct 2002 19:48:05 +0200, "Maciej Wilk" <m...@g...pl>
wrote:

> [...]
>otwarci, chetnie dziela sie tym co maja. Przezylem szok. Jest to nabardziej

nie martw sie, my potrafimy TAK patelnia przylozyc, ze
hohohohoho....noo...nooo..zapytaj-no o panierke z KFC, no
sprobuj, no !!

(zlosiwy rechot w tle)
Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-26 20:13:39

Od: "Stempi" <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Macku,
milo nam cie tu powitac - i tak na poczatek: co lubisz gotowac?
apekjm$pjt$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-10-26 22:12:29

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ... ludzie sa mili, przyjazni,
> otwarci, chetnie dziela sie tym co maja. Przezylem szok. Jest to

Zajrzyj na pl.rec.uroda tam to dopiero są klimaty ;-))))

A tak wogóle to witam :-))

--
Pozdrawiam, Vicky S
(~11.06.2003)

www.republika.pl/vickys81

1. Data: 2002-10-27 06:17:39

Od: "Art(Gruby)" <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>nie martw sie, my potrafimy TAK patelnia przylozyc, ze
>hohohohoho....noo...nooo..zapytaj-no o panierke z KFC, no
> [...]

I nie byle jaka teflonowa a 20 centymetrowa zeliwna ... he he he ...

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

grzane piwo lub wino
Zupka Dla Trolla [P]