;)

1. Data: 2008-06-02 17:22:14

Temat: ;)
Od: Sky <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.onet.pl/1489736,240,1,celibat_dla_
niewtajemniczonych,kioskart.html

Żałosne mąciwodztwo... ;P
Dziewicki broni celibatu w stylu po zapoznaniu z którym
płakać się kce i wyć do księżyca...ouuuuuuu.... ;)

"Miłość, jaką kapłan wierny swemu powołaniu okazuje tym, których
spotyka, nie łączy się z seksualnością, ale też nie jest wyłącznie
miłością duchową. Jest to bowiem miłość widzialna i wcielona, czyli
miłość wyrażana za pomocą całego bogactwa człowieczeństwa..."

-skoro bez udziału seksualności więc nie całego bogactwa człowieczeństwa...

"...a zatem również za pośrednictwem ciała. To nie ciało kocha, lecz
człowiek - cały człowiek w swej cielesno-duchowej naturze."

Jeśli mowa o człowieku który sam się pozbawił, lub pozwolił by inni go
pozbawili prawa dysponowania tak istotnym -dla pełni relacji
międzyludzkich- wymiarem człowieczeństwa, jakim jest
seksualność-prokreacja-przekazywanie życia w wymiarze fizycznym, to
miłość takiego człowieka jest miłością niepełną, wręcz ułomną, gdyż nie
uczestniczy w niej cały człowiek -ze wszystkim czym go wszak sam Bóg
"obdarzył". c.n.d. [co należało dowieść].

Reszta to tylko bicie piany i słodko usypiający niewprawne umysły
słowny obłok, snuty niczym "dymy kadzideł"...ot doskonale ma to kler
przećwiczone, od grubo ponad tysiąca lat...
Retoryka...to nie logika, a logika to nie zdrowy rozsądek... ;)

2. Data: 2008-06-02 17:37:09

Temat: Re: ;)
Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Jun 2008 19:22:14 +0200, Sky napisał(a):

> Reszta to tylko bicie piany i słodko usypiający niewprawne umysły
> słowny obłok, snuty niczym "dymy kadzideł"...ot doskonale ma to kler
> przećwiczone, od grubo ponad tysiąca lat...
> Retoryka...to nie logika,

Retoryka to umiejętność znajdowania odpowiednich argumentów "pod"
konkretnego rozmówcę. Nie każdy rozmówca przecież wymaga logicznych
argumentów. Niektórym rozmówcom wystarcza De Mallo ;-PPP

> a logika to nie zdrowy rozsądek... ;)

Logika to umiejętność rozumowego udowadniania tez nawet wykraczających poza
zdrowy rozsądek, przy cały czas zachowanej świadomości dochodzenia do
absurdu.
Każdą fałszywą tezę da się udowodnić logicznie. Równocześnie zachowując
zdrowy rozsądek.
O to oskarżasz kler?
To mu udowodnij tezę przeciwną do tej, którą on Tobie udowadnia :-D

3. Data: 2008-06-02 17:52:22

Od: "Władysław Łoś" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <c1p29sfwh6aq.1qd8m73snq2nq$.dlg@40tude.net>,
"i...@g...pl" <i...@g...pl> wrote:

> Retoryka to umiejętność znajdowania odpowiednich argumentów "pod"
> konkretnego rozmówcę.

Retoryka to sztuka wymowy, zwłaszcza sztuka przekonywania słuchaczy.

> Logika to umiejętność rozumowego udowadniania tez nawet wykraczających poza
> zdrowy rozsądek,

Logika -- w sensie nauki logiki -- to analiza języka, badająca warunki
prawdziwości wyrażeń językowych. W sensie praktycznym logika to
umiejętność wyprowadzania twierdzeń prawdziwych z innych twierdzeń, oraz
krytyki przesłanek dla twierdzeń. Pomyliła Ci się chyba logika z
potocznie pojętą sofistyką

> przy cały czas zachowanej świadomości dochodzenia do
> absurdu.
> Każdą fałszywą tezę da się udowodnić logicznie.

Żadnej fałszywej tezy nie da się udowodnić logicznie.

Władysław

4. Data: 2008-06-02 18:04:47

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Jun 2008 19:52:22 +0200, Władysław Łoś napisał(a):

> Retoryka to sztuka wymowy, zwłaszcza sztuka przekonywania słuchaczy.

Czyli sztuka odpowiedniej argumentacji. Tak jak powiedziałam.
Każdego słuchacza da się przekonać do każdej tezy, to tylko kwestia doboru
argumentów; sztuka dobierania argumentów to własnie retoryka :-)

> [...]
> potocznie pojętą sofistyką

> Żadnej fałszywej tezy nie da się udowodnić logicznie.

Nie uczyłeś się logiki matematycznej wobec tego :-D

5. Data: 2008-06-02 18:12:51

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Jun 2008 19:04:47 +0100, i...@g...pl napisał(a):

> [...]
> argumentów; sztuka dobierania argumentów to własnie retoryka :-)

> Nie uczyłeś się logiki matematycznej wobec tego :-D

...gdzie da się udododnić, że 2x2=5 :-D

6. Data: 2008-06-02 18:49:54

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:

> [...]
> miłością duchową. Jest to bowiem miłość widzialna i wcielona, czyli
> miłość wyrażana za pomocą całego bogactwa człowieczeństwa..."

Taaa... Niedawno spotkałam się z "odświeżoną" po kilku latach koleżanką.
Powiedziała mi, że jak ksiądz ma interesujące kazania, to na 100% ma
babę (jej słowa). Sama utrzymuje regularne stosunki seksualne z jednym
od ładnych paru lat.

Ewa

7. Data: 2008-06-02 18:57:27

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Jun 2008 20:49:54 +0200, medea napisał(a):

> [...]
> Powiedziała mi, że jak ksiądz ma interesujące kazania, to na 100% ma
> babę (jej słowa). Sama utrzymuje regularne stosunki seksualne z jednym

W Kielcach, w Św. Wojciechu, jest jeden fajny księżyk - kapłan akademicki
zarazem. Ma superowe kazania, uwielbiam je. Fakt, że czasem czytając je, ma
wyraz niejakiego znudzenia na twarzy, albo też uśmiecha się z pobłażaniem,
bo przyzwyczajony jest do innego audytorium... Jest możliwe, aby ktoś o
takim intelekcie stał się obiektem westchnień miłosnych inteligentnej (!!!)
kobiety, ba, dobrze, że mój mąż jest zawsze ze mną wtedy i ciągle pamiętam
dzięki temu, że mam przy sobie równie wielką inteligencję, jak ponad sobą
na kazalnicy (księżyk grzmi z wysoka), bo jak tu siedzę, można się, kurczę,
zapomnieć. A przystojni obaj równo też, więc...
;-P

PS. Ale nie słyszałam, aby się interesował babami - ponad to, co musi.
Więc te posądzenia i domysły to raczej od zawiedzionych bab zwykle
pochodzą.

8. Data: 2008-06-02 19:08:01

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> PS. Ale nie słyszałam, aby się interesował babami - ponad to, co musi.
> Więc te posądzenia i domysły to raczej od zawiedzionych bab zwykle
> pochodzą.

Mam wrażenie, że stanowisko mojej koleżanki to nie domysły, a po prostu
wiedza. Najwyżej przegięła z tym 100%.

Ewa

9. Data: 2008-06-02 19:11:07

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Cze, 20:57, "i...@g...pl" <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>
> PS. Ale nie słyszałam, aby się interesował babami - ponad to, co musi.
> Więc te posądzenia i domysły to raczej od zawiedzionych bab zwykle

Kruchtoza to psychiczna menopauza.

10. Data: 2008-06-02 19:13:50

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Jun 2008 21:08:01 +0200, medea napisał(a):

> Mam wrażenie, że stanowisko mojej koleżanki to nie domysły, a po prostu
> wiedza. Najwyżej przegięła z tym 100%.
>
> Ewa

Nie twierdzę, że nie zdarzają się takie przypadki - w końcu ksiądz też
człowiek, a nie święty.
Myślę jednak, że jeśli TO jest powód, że stać go na świetne kazania (rola
świetnych kazań jest niezaprzeczalna), to mu jest na pewno wybaczone ;-)

PS. Księżykowi ze Św. Wojciecha proboszcz kazał obciąć długie szpakowate
loczki niemal do ramion i zgolić bródkę - ale mu oczyska zostały, że jej.
Tego mu nie zlikwidować nie da rady ;-PPP

"Jeśli się nie odmienicie i nie staniecie jak dzieci..."
Hej! Jadę...
być jak dziecko
Odp: Teen Pictures
Re: Gambling Psychology: impulsive vs. controlled gambling