???

1. Data: 2004-03-09 21:54:39

Temat: ???
Od: "strychnos" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niezwykle prężna i rozwijająca się jest ta grupa - zupełnie jak farmaceuci
na szkoleniach ciągłych...

strychnos

2. Data: 2004-03-10 07:58:14

Temat: Re: ???
Od: "apzw" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "strychnos" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Niezwykle prężna i rozwijająca się jest ta grupa - zupełnie jak farmaceuci
> na szkoleniach ciągłych...

Zdziwiłbyś się ile osób ostatnio było na wykładzie w ramach szkolenia ;))

A że wszyscy się szkolą na potęgę to na internet czasu nie ma ;))

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

3. Data: 2004-03-10 19:19:44

Od: "aspirynka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niezwykle prężna i rozwijająca się jest ta grupa - zupełnie jak farmaceuci
> na szkoleniach ciągłych...
>
> strychnos

czyżbyś już był na jakimś szkoleniu?
:) hihi
a co do aktywnosci to masz całkowitą racje, może masz jakieś propozycje ?

aspirynka

4. Data: 2004-03-14 00:15:38

Od: "strychnos" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czyżbyś już był na jakimś szkoleniu?
> :) hihi

A i owszem, ale to parodia!!! - po co to komu!? - nie czarujmy się... to do
niczego nie służy - My farmaceuci w aptekach jesteśmy po to by doradzać
pacjentom/klientom bez Rp i na Rp(kropka), sprawdzać czy wszystko na Rp jest
zgodne dla refundacji, ale nie będziemy "sprzeczać" się z z lekarzami z
terapią nadciśnienienia na Rp.! Szkolenie, które było "urządzane" w Łodzi na
UM Wydziału Farmaceutycznego, przy reklamie francuskiej f-my (oczywiście
wiemy jaka... na S.), w tym roku to jest grubymi nićmi szyte, ale i one
kiedyś pękną...

P.S. "Samoobrona", was szanownych sprzedawczyków, co wymyślacie bzdury
kiedyś rozliczy... - Mam taką nadzieję, bo dłużej tak być nie może!
Zrobiliście państwo, co zajmujecie się medycyną i farmacją - "burdel" z tego
kraju, gdzie absolwent z bdb. na dyplomie nie mógł znależć stażu! Gratuluje
wam wszystkim urzędnikom - jesteście nikim dla wielu uczciwych!

Szkoda, może ktoś opubkowałby to w TVN !

Mag. Ph. KF

5. Data: 2004-03-14 09:28:42

Od: "strychnos" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

I po co się tak denerwować...

KF

6. Data: 2004-03-14 19:13:05

Od: "aspirynka " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

strychnos <s...@o...pl> napisał(a):

> I po co się tak denerwować...
>
> KF

jak to sie nie denerwowac...
przeciez tu chodzi o przyszłosc...
u nas niestety o tych szkoleniach nic nie wiadomo, brak jednostki
odpowiedzialnej ...
poza tym tam gdzie pracuje jak na razie nie mam widokow zeby wyjsc na
spotkanie PTFarmu( fakt ze odbywaja sie o bzdurnych godzinach) ale powinnam
miec mozliwosc bo pracodawca ma obowiazek zapewnic mi te mozliwosc...
wrrr... sorki jestem wkurzona tym co sie dzieje w tym Państwie i tym ze
srodowisko samo sobie robi problemy
aspirynka

7. Data: 2004-03-14 20:03:55

Od: "strychnos" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam się!

wchlanianie z roznych postaci
nitrogliceryna 0.5 mg
kreatyna 1000
pamifos 90
tabletki antykoncepcyjne - skutki uboczne