1 dzień na ZO

1. Data: 2003-02-06 16:36:44

Temat: 1 dzień na ZO
Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Ostatnio sobie tu do Was zaglądam (witam wszystkich przy okazji) bo
noszę się z zamiarem powrotu (po raz 4) do żywienia optymalnego wg.
Kwaśniewskiego.

Jakoś widzę, że wszyscy "cudze chwalą" i MM górą... ale niech tam.

Opracowałem na własny użytek kalkulatorek (w Excelu) który liczy
wszystko co trzeba (sam kalkulator nie jest trudny, a wartość ma
przede wszystkim baza danych, którą wprowadziłem - na dziś 337
produktów żywnościowych w rozpisce kcal/B/T/W w 100 g produktu) - jak
ktoś ma życzenie wrzucę na priv - przydatne również w innych dietach.

I tak gwoli tematu czyli 1 dzień na ŻO. Właśnie policzyłem, że na
jeden dzień wystarczy mi:

- chleb WASA z sezamem 40g (4 kromki)
- jaja kurze całe 400 g
- masło 100 g
- orzechy laskowe 100 g

Całość: ok 640 g, 2114 kcal, B=70,3g T=191,5g W=37,6g

Proporcje B/T/W 1:2,72:0,53

Czyli 2 solidne jajecznice na maśle z chlebkiem WASA + "przegryzanie"
orzechów i gotowe. A "mówią", że ta dieta "ocieka" tłuszczem...

--
brow(J)arek pozdrawia

2. Data: 2003-02-06 16:58:48

Temat: Re: 1 dzień na ZO
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brow(J)arek" <b...@w...pl> napisał
> Ostatnio sobie tu do Was zaglądam (witam wszystkich przy okazji) bo
> noszę się z zamiarem powrotu (po raz 4) do żywienia optymalnego wg.
> Kwaśniewskiego.

Z jakich powodow rzucaleś DO a jak dlugie okresy wytrzymywałeś.
Ja jestem na DO już prawie rok i ciekawi mnie z jakich powodów inni
rezygnują.

3. Data: 2003-02-06 19:17:13

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Z jakich powodow rzucaleś DO a jak dlugie okresy wytrzymywałeś.
> Ja jestem na DO już prawie rok i ciekawi mnie z jakich powodów inni

Hej,

no więc po kolei było tak:

1 raz.
Wymiękłem w 2 tygodniu. Bardzo chciało mi się "coś słodkiego" czułem
się źle (osłabienie).
Powodem jak myślę było to, ze jeszcze ni do końca znałem istotę tej
diety, produkty dobierałem "na oko byle tłuściej" bez wagi i żadnych
tabel przeliczeniowych.

2 raz.
Wytrwałem 4 miesiące (wrzesień-grudzień). Padłem w Wigilię na
makówkach teściowej...
Wnioski: czułem się ŚWIETNIE, byłem pełen energii, schudłem z 71 do 67
kg (choć chudnięcie w moim przypadku było "skutkiem ubocznym", a nie
celem samym w sobie.

3 raz.
Zabrałem się i znowu padłem w 3 tygodniu (który w moim wypadku wygląda
mi na tydzień przełomowy).

Myślę, że rzucanie i powroty do DO są spowodowane (no nie ma co
ukrywać) brakiem motywacji.

DO podejmowałem, że tak powiem z przemyśleń i dla idei, a nie z
powodów zdrowodnych, czy też chęci schudnięcia...

Po prostu uważam, że żywienie optymalne jest rzeczywiście optymalne...
tyle, że zdrowemu człowiekowi (na razie) trudno zrezygnować z
czekolady, piwa (w dużych ilościach) i wielu innych "dobrych" rzeczy.

4 próba, którą jak myślę niebawem podejmę ma znowu podłoże "naukowe".
Przez 5 lat małżeństwa przytyłem z "moich" 67-68 kg do 82 kg (176 cm
wzrostu). Jak na razie nie ma tragedii i nie czuję się z owymi
nadmiarowymi kilogramami źle ale pomyślałem, że to świetna okazja aby
udowodnić, że "tłuste" jedzenie odchudza.

Zalety DO wg. mnie:
- prawidłowa waga
- tanie żywienie
- po dłuższej praktyce zupełnie niekłopotliwa
- energia, witalność, zdrowie (za drugim, najdłuższym razem pomimo
okresu jesienno-zimowego nic się mnie nie imało - nawet najmniejszy
katar)
- brak marnowania czasu na myślenie o jedzeniu (jedzenie nie jest
celem samym w sobie - 2 jaja z majonezem, jakaś szybka jajeczniczka
itp. itd., a CZAS można poświęcić na rzeczy naprawdę ważne)

--
brow(J)arek pozdrawia

4. Data: 2003-02-07 00:00:34

Od: "Szwedka" <s...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brow(J)arek" <b...@w...pl>

> [...]
> produktów żywnościowych w rozpisce kcal/B/T/W w 100 g produktu) - jak
> ktoś ma życzenie wrzucę na priv - przydatne również w innych dietach.

Gdybys byl tak mily i przeslal mi ten kalkulatorek, to bylabym Ci bardzo
wdzieczna :-))
Z gory dziekuje
pozdr
Szwedka

5. Data: 2003-02-10 08:39:49

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> itp. itd., a CZAS można poświęcić na rzeczy naprawdę ważne)

... no to witaj w klubie !!! :-))))

Pozdrawiam

"Jadarek" - Dariusz Kral (już czwarty roczek na ZO siem zaczął)

Dieta koprnhaska - pomocy
MM Makaron
MM - brzuszek
Talia