100 milionów dolców

1. Data: 2012-09-22 18:37:06

Temat: 100 milionów dolców
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie w swej światłem pobożności, wezwano wszystkich ludzi światłego
w pobożności sercu ,do zabicia autora filmu, który obraża Islam.
Nagroda za dokonanie chwalebnego mordu i pobożnego oświecenia
niewierych ,o niepobożnym w swej nieszlachetności sercu, wynosi jak
wyżej. I myślę że ostatnie wydarzenia i ofiary dokładnie pokazują że
religia to zło, a Islam będzie jeszcze bardziej zwalczany jako zło
ludzkości. A na marginesie , Papa z niemiec potępił film, a nie
potępił fanatyków zabijających ludzi, co jak zwykle pokazuje że
religii obrażać nie wolno a mordować ludzi wolno . I tym samym
ludzkość już wie czym jest zło i zło gorliwie będzie zwalczane.

2. Data: 2012-09-23 11:46:53

Temat: Re: 100 milionów dolców
Od: "Zagros" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andromeda"

[...]

Brat, wszystkie religie chcesz zwalczać, czy jedynie islam
i katolicyzm ?

zdar
zagros

3. Data: 2012-09-23 12:53:36

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Wrz, 13:46, "Zagros" <z...@g...pl> wrote:
> [...]
> ludzkość już wie czym jest zło i zło gorliwie będzie zwalczane.
>
> Brat, wszystkie religie chcesz zwalczać, czy jedynie islam

To opis. Ludziom niezbyt się podoba to co obecnie wyprawiają ocuceni
religiolem, jak też wsześniej tak szantażowało polaków oszołomstwo na
przedmieściu krakowskim. Jak religianci pokazują się publicznie to
religie tracą.

4. Data: 2012-09-23 13:05:20

Od: "Zagros" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andromeda"

> [...]

religiolem, jak też wsześniej tak szantażowało polaków oszołomstwo na
przedmieściu krakowskim. Jak religianci pokazują się publicznie to

Może i tak. Zresztą Paweł namawiał do uległośi panującym,
a nie do czynienia rozrób.

Rz 13:3-4
3. Albowiem rządzący nie są postrachem dla uczynku dobrego,
-------
ale dla złego. A chcesz nie bać się władzy? Czyń dobrze,
a otrzymasz od niej pochwałę.

4. Jest ona bowiem dla ciebie narzędziem Boga,
[prowadzącym] ku dobremu. Jeżeli jednak czynisz źle,
lękaj się, bo nie na próżno nosi miecz.
Jest bowiem narzędziem Boga do wymierzenia
sprawiedliwej kary temu, który czyni źle.
(BT)

zdar
zagros

Solidarność kobiet.