18 lat - koniec wywiadowek???

161. Data: 2006-11-20 15:40:35

Temat: Re: 18 lat - koniec wywiadowek???
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Borek" <m...@d...chembuddy.these.com.parts> wrote in message
news:op.tjbls9sc26l578@borek...

> Wpuść pięciolatka do damskiej szatni to pogadamy :)

mi taka rozmowa nie potrzebna, gadaj wiec sobie nawet z
pieciolatkiem :)

iwon(K)a

162. Data: 2006-11-20 15:49:26

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote in message

> Dołóż do tego inne relacje pensja <-> cena benzyny.

dokladam- wlasnie tez mialam o tym pisac. za szmatlawe
pieniadze pewno bym tak daleko nie jezdzila. ale i tak generalnie
amerykanie coraz dalej jezdza (statystycznie) do pracy. jest to ich
wybor.
http://www.city-data.com/top9.html
http://www.city-data.com/top10.html

iwon(K)a

163. Data: 2006-11-20 16:15:21

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Iwon\(k\)a"
<i...@p...onet.pl> mówiąc:

>(....)
>
>bo jest w tym racja. ale do tego trzeba zmienic mentalnosc, a z tym
>czesto jest zle. nie kazdy umie sie zmienic.

Ahhh, bo to jest takie proste.

Agnieszka (której się wydaje, że okoliczności życiowe bywają jednak
troszkę bardziej skomplikowane, tudzież możliwości wyboru)
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

164. Data: 2006-11-20 17:10:50

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> wrote in message

> Ahhh, bo to jest takie proste.

a kto powiedzial, ze jest to proste?

> Agnieszka (której się wydaje, że okoliczności życiowe bywają jednak
> troszkę bardziej skomplikowane, tudzież możliwości wyboru)

i niemoc ogarnia tylko tych co na to pozwola.

iwon(k)a

165. Data: 2006-11-20 18:54:20

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:ejsniq$2cd$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> i niemoc ogarnia tylko tych co na to pozwola.

To jest logika typowa dla pięciolatka, wg którego wystarczy pójść i wziąć
pieniądze z bankomatu.
Przecież one tam są (no tak czy nie?) i jak się_chce_, to można je wypłacić
(no tak czy nie)?

--
Nixe

166. Data: 2006-11-20 19:14:58

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Axel napisał(a):

> Nie rozumiem. Opis dotyczyl bezposrednio mnie, moich dojazdow z mojego, nie
> tak dawno kupionego mieszkania (patrz opis w odpowiedzi na post Nixe)
> Ja bym go nie kupil, gdybym nie mial samochodu - kupilbym gdzie indziej.
> Napisalem tez, ile zajmuje dotarcie z domu z uzyciem KM - troche dluzej.
> A ze nie da sie KM dotrzec sensownie do przedszkola? Wyslalibysmy Julke do
> innego przedszkola...

Napisałeś o sobie a następnie dodałeś, że jeśli ktoś ma gorzej to sam
jest sobie winien. Tak w skrócie.

> Ale najlatwiej narzekac, ze "sie nie da" nic nie zmieniajac w swoim zyciu.

O, to to właśnie.

> Aha - jest jeszcze jedno wyjscie - kupic samochod. Przestal byc w ostatnich
> latach dobrem luksusowym i moze warto rozpatrzec koszty i zyski...

Acha. Dla niektórych nadal jest dobrem luksusowym.

> A tak BTW, to jeszcze jedna opowiesc, zeby udowodnic, ze sie "da".

Się "da" jak się ma. Jak się nie ma, to wyżej nerek nie podskoczysz.

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

167. Data: 2006-11-20 19:15:55

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Axel napisał(a):

> Inaczej - one moga wymagac pewnych, czasami dosyc mocnych zmian w swoim
> zyciu.

Czasami ryzyko jest tak duże, że lepiej nie ryzykować. Zwłaszcza, jeśli
konsekwencje będzie ponosił nie tylko ryzykujący.

E.

168. Data: 2006-11-20 19:22:04

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Axel napisał(a):

> Odnosze wrazenie, ze czesc dyskutujacych w tym watku przyszla postekac, jak
> to im w zyciu zle, pod gorke do szkoly, do pracy daleko, placa za niska,
> dzieci same w za ciasnym mieszkaniu itp, itd.,
> I oczekuja, ze inni sie nad nimi pouzalaja. A jak ktos sugeruje, ze trzeba
> po prostu zmienic cos w swoim zyciu to od razu padaja argumenty:
> - pracy lepszej nie mozna znalezc (rozumiem, ze caly czas szuka)

Nie, nie szuka. Wie, że na obecną chwilę to co zarabia i to co robi to
jest max.

> - mieszkania sie nie da zmienic, bo tam sie urodzilam (no i co z tego)

Są tacy ktorzy przywiązują się i "dom" to dla nich trochę więcej niż
cztery ściany z żelbetu. I są tacy, których nie stać na kredyty.

> [...]
> - pracuje i dojezdzam do pracy - sam ta prace znalazlem, przyjeto mnie nie
> dlatego, ze moj wujek byl dyrektorem i nie jest to moja pierwsza praca. Nie
> jest to rowniez praca w ktorej zarabialbym jakies niebotyczne pieniadze, bo
> jest to praca w firmie "panstwowej"
> - mieszkam w mieszkaniu, na ktore _sami_ zapracowalismy i jezdzimy
> samochodami, ktore _sami_ kupilismy za wlasne pieniadze.
> - nie mam bogatego wujka, ktory mnie sponsoruje.
> Dodatkowo - wiekszosc zarobionych pieniedzy wydajemy na dzieci i wiekszosc
> czasu im poswiecamy, wozac na zajecia, imprezy, organizujac wakacje itp

I masz 500 zł na osobę z tymi swoimi "nienajwyższymi" zarobkami? Coś
niewydajemisię.
Dla wyjaśnienia: ja się nie użalam nad sobą - jest lepiej niż było, może
kiedyś będzie jeszcze lepiej. Ale proszę mi nie wmawiać, że:
- wracam późno do domu bo gonię za pieniądzem
- stać mnie na samochód
- w każdej chwili mogę kupić sobie mieszkanie
- jak pstryknę palcami to pracodawcy zarzucą mnie ofertami
- mam oszczędności
bo mnie to wkurza.

E.

169. Data: 2006-11-20 19:24:40

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys napisał(a):

> Ale to akurat nie ci narzekają, ZTCW.

Ależ ci :). Co prawda Park Krajobrazowy to nie rezerwat, ale co mi tam.
Oczywiście o ile stwierdzenie, że dojazdy zajmują mi dużo czasu i
przedstawienie realnej sytuacji finansowej jest formą narzekania.
Nigdzie nie napisałam, jaka to jestem biedna. Jedynie twardo odpieram
argumenty, że każdy może żyć tak jak Aksel czy ktoś tam jeszcze.

E.

170. Data: 2006-11-20 19:25:44

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> Ależ ci :). Co prawda Park Krajobrazowy to nie rezerwat,

A skądże znowu, sarny za płotem to chyba gdaMa ma, i na dodatek pół
godziny do miasta. O ile dobrze pamiętam, to pisała, że jej z tym
dobrze :-)

Pozdrawiam
Justyna
GG 6756000

ilustrowane słowniki ortograficzne i ksiązki do matematyki
Ciekawy link z GW
Fantasy dla 8 latka?
Ktoś widział fim z Boratem?
a jak z dziecmi rozmawiac o forsie?