2 kg w tydzien jaka dieta

1. Data: 2007-01-03 00:19:40

Temat: 2 kg w tydzien jaka dieta
Od: "Max" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moze mi ktos polecic jak schudnac w ciagu tygodnia min 2 kg.Chcialbym
za okolo miesiac wazyc o min 10 kg mniej.Wiem o jojo efekcie itp ale chce po
zmniejszeniu wagi zupelnie zmieniec swoja diete na stale tak aby nie powtal
jojo efekt. Wazne jest dla mnie zebym za miesiac wazyl te 10 kg mniej.

Pozdrawiam.

2. Data: 2007-01-03 03:14:43

Temat: Re: 2 kg w tydzien jaka dieta
Od: "mancer" <m...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Max" <M...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chce po zmniejszeniu wagi zupelnie zmieniec swoja diete na stale tak
> aby nie powtal jojo efekt. Wazne jest dla mnie zebym za miesiac wazyl

Spoko. Na początek przeczytaj np. "The Rapid Fat Loss Handbook.
A Scientific Approach to Crash Dieting. How to lose 4-7 pounds
of fat and 10-20 pounds of weight in 2 weeks" by Lyle McDonald.
Dowiesz się całkiem sporo. Potem pytaj dalej i ew. dyskutuj ;-)

Szczesliwego Nowego Roku
Wzmocnienie po zabiegu usuniecia woreczka zolciowego
Dr Krzysztof Michalak
prosze o pomoc - 5 kg musze stracic do marca
pomoc w odchudaniu zacznej nadwagi u 9-cio latka