2 pytania: listwy wentylacyjne i brodziki

1. Data: 2001-09-04 07:01:23

Temat: 2 pytania: listwy wentylacyjne i brodziki
Od: "Jacek Bialecki" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam 2 pytanka:
1. Czy kupujac brodzik pod kabine prysznicowa warto inwestowac w akrylowy
(np. z Sanplastu) ? Kosztuja one nawet 4 razy wiecej niz "zwykle" metalowe,
emaliowane. Slyszalem, ze akrylowe nie sa takie "zimne". Ale zeby az tyle
placic? :o(
2. Co jest grane z tzw. listwami wentylacyjnymi w oknach z PCV ( te takie
smieszne kratki na dole w ramie okna )? Skadinad czytalem, ze sa bardzo
praktyczne, bo umozliwiaja regulowanie wentylacja pomieszczenia. Z drugiej
strony moj majster twierdzi, ze listew sie juz nie stosuje, bo
rozszczelnianie (pozycja rozszczelniona okna ) to zalatwia. Ale przeciez
rozszczelnianie ma tylko jeden - ze tak powiem - "stopien", a listwe mozna
regulowac w duzo szerszym zakresie.
To jak to w koncu jest ? Uzywa sie tych listew czy nie?
Notabene: u mnie na osiedlu nigdzie ich nie widzialem.

--
Jacek Bialecki

$> cd pub
$> more beer

1. Data: 2001-09-04 10:23:44

Temat: Re: 2 pytania: listwy wentylacyjne i brodziki
Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Bialecki" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rozszczelnianie ma tylko jeden - ze tak powiem - "stopien", a listwe mozna

Ja mam okna z rozszczelnieniem ,dodatkowo czterostopniowy uchył i uchył
całkowity skrzydła.

Janusz

1. Data: 2001-09-10 16:29:49

Od: "Ireneusz Kordal" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
metalowe,
> emaliowane. Slyszalem, ze akrylowe nie sa takie "zimne". Ale zeby az tyle

Nie warto.
Na metalowy puszczasz ciepla wode - i juz po 5 sekundach jest cieply.
Poza tym do brodzika wloz gumowy (z tworzywa) dywanik antyposlizgowy
- nie bedziesz czul zimna (dywanik kup nawet wtedy jesli zdecydujesz
sie na brodzik akrylowy - zdecydowanie polecam, znacznie redukuje
ryzyko nabicia sobie guza pod prysznicem :-)

IK

Re: Szukam pracy - mgr inż. elektryk
LODOWKA SHARP
jak pozbyć się pająków?