2000

1. Data: 1999-12-30 18:39:47

Temat: 2000
Od: "Tomasz Jędralski" <T...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Cześć !

Czy tylko ja odczuwam cholerną depresję przed tegorocznym Sylwestrem ? Tak
dekadencko się jeszcze nigdy nie czułem . Czy uczucie tzw. ' spleenu '
udziela się również Wam , czy tylko ja jestem chory . Ten przygnębiający '
fin de siecle ' dobija mnie . Jestem przepełniony czarnymi wizjami
przyszłości . Chyba niepotrzebnie czytałem ostatnio Nostradamusa . Ale ten
świat powoli stacza się w przepaść . Włączasz tv , a tam same straszne
rzeczy . I co nas czeka ? Klonowanie , roboty , wojna atomowa , wirtualny
seks ? Już sam nie wiem . Wiem tylko , że fatalnie się czuje i
prawdopodobnie nie będę świętował nowego roku . Ale Wam życzę szampańskiej
zabawy !

Do Siego ! ( cokolwiek to znaczy )

Pozdrawiam ! Tomasz ' Tommy ' Jędralski
T...@p...fm
http://www.deja.com/~lennon
http://www.deja.com/~lennon_poland
' Everybody seems to think I'm lazy . I don't mind , I think they're crazy .
Runnin' everywhere at such a speed , till they find there's no need . ' -
John Lennon

1. Data: 1999-12-31 12:32:57

Temat: Re: 2000
Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć lennonowcu !!
Kojarzysz mnie? Kiedyś podpisywałem się Wojciech A. Chmiel i trulem Ci o
Creedence Clearwater Revival.
Widze ze nie tylko ja siegam i do muzycznych spraw i do psychologicznych.
Ale to dobrze, bo ludzie zwiazani z muzyka sa wrazliwi na psychologie.
Powaznie masz taki problem? Wyluzuj, czlowieku !! Janek bylby z Ciebie
niezadowolony. On staral sie wprowadzic pokoj na swiecie i milosc miedzy
ludzmi, optymizm, radosc, a Ty wyjezdzasz o klonowaniu seksie wirtualnym i
innych pierdolach. Zgoda, tak jest, ale sa tez coraz lepsze sklepy, koncerty
rockowe, tansze plyty, bogatsze miasta, lepsze media (technicznie), mamy
demokratyczny kraj, nie ma gliniarzy o dziesiatej, Polska nie kojarzy sie z
zacofaniem i komunizmem....
Nostradamusa wsadz sobie w zeby a jego pisma mozesz uzyc zamiast srajtasmy.
Nie wierze w jego brednie !!! I tak to jest, ze czytajac cos takiego mozna
wpasc w depresje...
Masz dzien, zeby palnac sie w leb i powiedziec sobie "wale to. jest zlo na
swiecie sa wojny, idioci w rzadzie, roboty zamiast ludzi, klonowanie, inne
gowna - ale ja zyje dobrze i nikt nie zaglada mi w moje zycie prywatne. Mnie
sie to NIE TYCZY - zrozum, to nie Czeczenia, ze w Wigilie jakis kretyn
wrzuca granaty do prywatnych domow"
Czy tylko to, ze w tv ogladasz to co ogladasz wprowadza Cie w taki pojebany
klimat? Niedobrze z Toba !!!

a teraz wlacz Give Peace A Change czy Karme, bierz szampana do reki, zwoluj
kumpli i na balange.
Uwierz ze zycie moze byc cudowne a nie przejmuj sie tym, co na swiecie sie
dzieje. Dopoki Ty zyjesz spokojnie, wszystko jest OK. Gdy w Polsce bedzie
wojna atomowa, bedziemy sie martwic.

To na razie.
Moze uznasz, ze jestem glupi, ale jestem OPTYMISTA. Zawsze bylem. Moze
niepoprawnym?.....

Machalas

1. Data: 1999-12-31 15:59:16

Od: g...@f...onet.pl (Malarz K.O.D.) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Dec 1999 18:39:47 GMT, "Tomasz Jędralski"
<T...@p...fm> urodzil taki oto txt:

> [...]
>seks ? Już sam nie wiem . Wiem tylko , że fatalnie się czuje i
>prawdopodobnie nie będę świętował nowego roku . Ale Wam życzę szampańskiej

Wydaje mi sie, ze historia zatoczyla male koleczko. Sto lat temu tez
imprezowano hucznie, wszystko bylo ladnie i pieknie - era "zbrojnego
pokoju" - ale 14 lat pozniej jebudu i I Wojna Swiatowa. Moze i teraz
tak bedzie bo to juz prawie 60 lat bez wiekszego konfliktu na swiecie.
Tez mam takie obawy... A wlasciwie to zadne obawy, tylko z
niecierpliwoscia czekam na ten koniec swiata - juz tylko niecale 10
godzin. :)

--
L_M K.O.D.
http://friko2.onet.pl/ch/konrados/

1. Data: 1999-12-31 21:04:07

Od: "Tomasz Jędralski" <T...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Machalas napisał :
>Cześć lennonowcu !!

Cześć !

>Kojarzysz mnie? Kiedyś podpisywałem się Wojciech A. Chmiel i trulem Ci o
>Creedence Clearwater Revival.

Jak mógłbym zapomnieć . CCR przesłuchałem . Fajna kapelka .

>Widze ze nie tylko ja siegam i do muzycznych spraw i do psychologicznych.
>Ale to dobrze, bo ludzie zwiazani z muzyka sa wrazliwi na psychologie.

Dokładnie .

>Powaznie masz taki problem?

100% powagi . Niestety .

>Wyluzuj, czlowieku !!

Łatwo powiedzieć .

> [...]
>demokratyczny kraj, nie ma gliniarzy o dziesiatej, Polska nie kojarzy sie z

Co ja poradzę , że tak się czuję ;-( .

> [...]
Mnie
>sie to NIE TYCZY - zrozum, to nie Czeczenia, ze w Wigilie jakis kretyn

Wszystko pięknie , ale ... ( zawsze mam to ' ale ' )

>Czy tylko to, ze w tv ogladasz to co ogladasz wprowadza Cie w taki pojebany
>klimat?

W ten nastrój wpędza mnie całokształt . M.in. - tv .

>Niedobrze z Toba !!!

Wiem . Ale sam fakt , że o tym wiem jest już chyba jakimś pomyślnym znakiem
?

>a teraz wlacz Give Peace A Change czy Karme,

albo All You Need Is Love , Imagine , Jealous Guy , Let It Be , Yesterday ,
Help! , In My Life etc. ;) ...

> bierz szampana do reki,

To na pewno zrobię . Sam lub z kimś , ale na pewno . Nie ma jak się upić w
taką dobijającą noc .

>zwoluj kumpli i na balange.

Po prostu nie mam nastroju .

>Uwierz ze zycie moze byc cudowne a nie przejmuj sie tym, co na swiecie sie
>dzieje. Dopoki Ty zyjesz spokojnie, wszystko jest OK.

Dzięki za miłe słowa .

>Gdy w Polsce bedzie wojna atomowa, bedziemy sie martwic.

No właśnie . Ktoś musi martwić się na zapas .

>To na razie.
>Moze uznasz, ze jestem glupi, ale jestem OPTYMISTA. Zawsze bylem. Moze
>niepoprawnym?.....
>
>Machalas

Uważam Cię za super gościa , bo odpowiedziałeś na mój rozpaczliwy post .
Zazdroszczę Ci tego optymizmu , ale ja po prostu urodziłem się pesymistą .
Chyba zaczynam rozumieć czyn Tomka Beksińskiego .

Szampańskiej zabawy życzę . Do przeczytania w nowym roku .

1. Data: 2000-01-03 15:28:44

Temat: Odp: 2000
Od: "Mirek Z..." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Malarz K.O.D. <g...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...lublin.pl...
> Tez mam takie obawy... A wlasciwie to zadne obawy, tylko z
> niecierpliwoscia czekam na ten koniec swiata - juz tylko niecale 10
> godzin. :)

Ludzie kochani! Czy magia czterech cyfr na które wszyscy czekali z
utęsknieniem i powitali radością jest warta obdarowania rzekami smutku i
pesymizmu? Przepowiednie na nowe tysiąclecie spełnią się tylko wtedy, kiedy
będziemy w nie wierzyć! W całości popieram Machalasa! Wcale nie twierdzę, że
miałem szampańską zabawę w ten wyjątkowy czas, wręcz przeciwnie... był to
jeden z tych najgorszych chwil w moim życiu... lecz wcale nie dlatego, że
obawiałem się takich bzdur jak milenijne pluskwy, czy głowice atomowe
sterowane przez zwariowane komputery. Powód mojego niezmiernego smutku w ten
(wydawało by się radosny) dzień miał zupełnie inne, wewnętrzne źródło. Lecz
pomimo tego nie załamuję się! Nie można dać sobie niczego wmówić! Żyjesz,
jak Ty uważasz Tommy, a nie jak powiedzą Tobie w mediach typu TV, radio i
innych. Jeśli lubisz słuchać muzyki... dam Ci pewną radę... czasem głośna,
lecz wyrazista muzyka może być lekiem na największe smutki i depresje!
Najlepiej gdy słuchasz muzyki, która przypomina Ci dawne, radosne chwile...
chwile pierwszych miłości i znajomości. To na prawdę pomaga, uwierz mi!
Największy z uczonych minionego tysiąclecia, pan Albert Einstein powiedział:
"Lepiej być głupim optymistą, niż mądrym pesymistą." Pomyślisz, że tak tylko
prosto się mówi... tak... łatwo się mówi "Wyluzuj, nie martw się, ciesz się
tym co masz!"... lecz niektórzy stali bywalcy tej grupy powiedzą Ci jakim
człowiekiem kiedyś byłem ja... Zmieniłem się i choć nie było to łatwe, to
mówię Ci, warto było!

--
Pozdrówka
Mirek Z...