200pln za czyszczenie piecyka gazowego Junkers

1. Data: 2008-04-14 18:31:18

Temat: 200pln za czyszczenie piecyka gazowego Junkers
Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jaka powinna być +/- cena za wyczyszczenie piecyka gazowego
jednofunkcyjnego (tylko ciepła woda) Junkers (Typ W 250-1 KP)?
Mam go już od 7 lat.
Zaczęła się zbierać sadza - czyli sam mi powiedział, że chce być
czysty :)

Fachowiec powiedział 200PLN (z wymianą/czyszczeniem dyszy), nie jest
to trochę za dużo?

--
rapovar

2. Data: 2008-04-14 18:38:55

Od: "_chab_" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli to miałoby być samo czyszczenie do dawałem 40PLN dwa miesiące temu.
W życiu nie dałbym 200 zeta za 30min pracy!!

3. Data: 2008-04-14 18:43:22

Od: "Jackare" <1...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@g...com> napisał w wiadomości
g.googlegroups.com...
[...]

Nie jest. "Gazowników" jest mało (i zawsze było) więc mogą sobie szaleć.
Ruszenie tyłka do klienta kosztuje 50 zł, robota 150, więc w normie.
Sam takie usługi wykonuję i nie dojeżdżam do klienta gratis, zresztą w moim
mieście nie ma takiej opcji. Dojazd jest płatny z góry, nawet gdy nic nie
zostanie zrobione. C'est la vie.
--
Jackare

4. Data: 2008-04-14 19:11:32

Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Jaka powinna być +/- cena za wyczyszczenie piecyka gazowego
(...)Fachowiec powiedział 200PLN (z wymianą/czyszczeniem dyszy), nie jest

Ile by nie powiedział: warto. Znajomi mają taki piecyk od ok. 3 lat i z
powodu zabrudzenia na czujniku przytruło się im spalinami dzieciątko, aż w
szpitalu wylądowało, na szczęście bez powikłań (ale jechali karetką na
sygnale).

:-) Monika

5. Data: 2008-04-14 21:28:20

Od: "Druid29" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Dwa tygodnie zapłaciłem 50 zł - naprawa wraz z czyszczeniem palników, 15
minut roboty. Jest to 8-letni przepływowy Junkers WRP 275-1, miał problemy z
zapalaniem i trzeba było wymienić jakiś czujnik przy zapalarce.
Dwa i więcej lat temu, innemu fachowcowi płaciłem chyba 70 zł za gruntowne
czyszczenie.
Jeden i drugi fachowiec są z miejscowości gdzie mieszkam, okolice Katowic.

Pozdrawiam,
Druid29

6. Data: 2008-04-15 00:27:25

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał:...
[...]

-----------------

Dużo, nie dużo, nie ma "powinno być +/-". Jest wolny rynek, swoboda wyboru
usługodawcy, różne cenniki. Jeśli nie potrafisz sam tego zrobić lub
najzwyczajniej ci się nie chce to musisz zapłacić a chcąć mieć zrobione
dobrze to musi kosztować.
Jakkolwiek parę złotych jest ale jeśli robi to autoryzowany to akurat, jeśli
przysłowiowy pan Zdzisiek spod budki z piwem co bierze te 200 do kieszeni na
piwo to faktycznie sporo. Bezpieczeństwo kosztuje i tutaj nie da się
zaoszczędzić.
Z pewnością za te pieniążki należy się nie tylko omiatanie z sadzy ale
przynajmniej przegląd z demontażem elementów i oceną stanu technicznego,
konserwacja (smarowania itp.) oraz niezbędne regulacje wszelkie.

Może podejdź do tego w ten sposób, że wydałeś na piec tyle i tyle i przez 7
lat pracował dla ciebie bez zarzutu, nie dołożyłeś do niego prawdopodobnie
ani złotówki a przez ten czas dobrze pracował. Należy mu się.

P.

7. Data: 2008-04-15 09:00:03

Od: "Jackare" <1...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lat pracował dla ciebie bez zarzutu, nie dołożyłeś do niego prawdopodobnie
> ani złotówki a przez ten czas dobrze pracował. Należy mu się.

W tej cenie powinna być wykonana normalna konsetrwacja, czyli: przegląd,
czyszczenie elementów zewnętrznych, płukanie nagrzewnicy z kamienia,
regulacja pieca, sprawdzenie szczelności doprowadzeń gazu do pieca.
Ewentualne naprawy wiążące się z wymianą zużytych elementów - płatne
odrębnie

8. Data: 2008-04-15 22:28:43

Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@g...com wrote:
> Jaka powinna być +/- cena za wyczyszczenie piecyka gazowego
> jednofunkcyjnego (tylko ciepła woda) Junkers (Typ W 250-1 KP)?
Rzeszów, autoryzowany serwis Junkersa (a wiec chyba gorna polka jezeli
chodzi o 'fachowosc') :D
Koszt: dokladnie 70 zl (miesiac temu).
W tym:
Zajebiscie kumata laska w call center ktora wie dokladnie jaki masz
model i co mu moze dolegac i wie co to znaczy dokladnosc przy ustalaniu
terminu wizyty.
Przesympatyczny koles ktory przy wejsciu zaklada firmowe, polarowe
pokrowce na buty (z napisem junkers jakze by inaczej ;)) zeby mi nic nie
pobrudzic czy porysowac. Koles oczywiscie to zaden smierdziel ktory
wykurzy Ci 3 fajki/3 piwka w lazience tylko pelna kultura tj bezfajkowy ;)
Pan widac ze takie piecyki przez sen potrafi rozlozyc bo
zdekompletowanie calosci zajelo mu jakies 2-3 minuty.
Czyszczenie praktycznie wszystkiego co w piecyku + mycie sciany pod
piecykiem + usuniecie pajeczyn ;). Czyszczenie dysz, usuwanie nagaru,
regulacja przeswitu elektrody, itd...
A perfekcyjnym wrecz podejsciu do zawodu swiadczy fakt ze koles
pomierzyl tez miernikiem baterie w piecyku i wyczyscil wszystkie sitka w
kranach (wbrew pozorom maja bardzo duzy wplyw na zapalanie w w/w
piecykach gazowych).
Jednym slowem az milo sie patrzylo jak koles to robi.
Piecyk po takim serwisie dziala idealnie caly rok bez zauwazalnej utraty
efektywnosci (w moim junkersie glowny problem to zabawa z zapalaniem jak
elektroda jest zabrudzona - stad duze straty wody zanim sie nagrzeje).

Ceny z Rzeszowa a wiec wszedzie indziej bedzie taniej ;)
Ale za taka robote warto i stowe dac.

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

9. Data: 2014-01-12 17:09:32

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 14 kwietnia 2008 20:43:22 UTC+2 użytkownik Jackare napisał:
> [...]
> mieście nie ma takiej opcji. Dojazd jest płatny z góry, nawet gdy nic nie

z takim podejsciem to ja sie dziwie,ze ty wogole masz jakichkolwiek klientow!Jednak
sa firmy,ktore za nic nie biora kasy.Sam sobie robisz pseudoreklame,ale jesli tak sie
czuje "PAN GAZOWNIK CZESIO"i ma dochod?Jednak jest opcja,nie czuj sie tak
pewnie,rynek jednak moze Ci zrobic kuku,hehe

10. Data: 2014-01-12 21:03:42

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> [...]

> pseudoreklame,ale jesli tak sie czuje "PAN GAZOWNIK CZESIO"i ma
> dochod?Jednak jest opcja,nie czuj sie tak pewnie,rynek jednak moze Ci

Jezu człowieku... PO DIABŁA WYWLEKASZ JAKIEŚ POSTY Z EPOKI DINOZAURÓW?

looknij czasem na datę tego na co odpisujesz...

cyklinowanie
meble orzech
Alergik w domu
Pralka - inne podejście