36,1

1. Data: 2002-10-10 20:08:09

Temat: 36,1
Od: "N30" <n...@h...sk.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

Witam czy to normalne ze moja stała temp ciała jest 36,1 ??? Można to jakoś
udokumentować itd. i wykorzystać na wku ??

z góry thx i przepraszam za kłopot.

n...@s...pl
http://e-wioska.net/~n30/
[22:45]<Vader_> mowisz ze przez lacze analne lepiej wiedza przechodzi?:P

2. Data: 2002-10-11 07:20:14

Temat: Re: 36,1
Od: "Jasiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak rok temu leżałem w szpitalu na badankach, to codziennie rano miałem 35,6
(nigdy więcej), wieczorem T czasami dochodziła do 36,6, ale rzadko. Cecha
osobnicza, ale nie choroba.
pozdrawiam
ZIMNY drań

3. Data: 2002-10-11 17:04:48

Od: "jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "N30" <n...@h...sk.no.spam> napisał w wiadomości
> Witam czy to normalne ze moja stała temp ciała jest 36,1 ??? Można to
jakoś
> udokumentować itd. i wykorzystać na wku ??

Mojej matce nie mozna normalnie termometrem zmierzyc temperatury bo kreska
nie dobija nawet do pierwszych kresek na skali. Kiedys lekarz rodzinny jej
powiedzial ze taka temperatura to juz agonia :). Tak wiec niektorzy ludzie
po prostu tak maja. A na WKU to raczej za malo, lepsza metoda jest pojsc na
studia

4. Data: 2002-10-11 21:04:40

Od: "N30" <n...@h...sk.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

W tych jakze trudnych czasach Użytkownik z przepieknym mailem
<s...@p...pl> wydziergal :

> [...]
> rodzinny jej powiedzial ze taka temperatura to juz agonia :). Tak
> wiec niektorzy ludzie po prostu tak maja. A na WKU to raczej za malo,

mam zamiar sie doktorowac tylko na wszelki wypadek fajnie by bylo miec cus
na odwalenie sie ;)

n...@s...pl
http://e-wioska.net/~n30/
[22:45]<Vader_> mowisz ze przez lacze analne lepiej wiedza przechodzi?:P

ksiazki na V rok
jak zaplanowac plec dzidziusia?
tradzik
Strzela mi w kosciach [czesc!]