4 pokoj

1. Data: 2011-01-15 16:59:55

Temat: 4 pokoj
Od: "KF" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mieszkanie jak na zalaczonym obrazku:

http://sendfile.pl/42906/mieszkanie.jpg

Potrzebuje pomyslu jak wygospodarowac 4 pokoj.

Pozdrawiam,

Kamil

2. Data: 2011-01-15 19:35:24

Temat: Re: 4 pokoj
Od: Jakub Tarczewski <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
>
> mieszkanie jak na zalaczonym obrazku:
>
> http://sendfile.pl/42906/mieszkanie.jpg
>
> Potrzebuje pomyslu jak wygospodarowac 4 pokoj.

w tak pokrętnym (nb. bardzo zły projekt) układzie mieszkania jedyna
możliwość nie powodująca znacznych strat przestrzeni to zrobienie
minimalistycznej kuchni we wnęce w dużym pokoju (z wykorzystaniem pionów
łazienkowych), a dodatkowego pokoju w byłej kuchni. Jeśli dużo gotujesz
w domu, opcja dość koszmarna, ale przy dobrze dobranym sprzęcie AGD,
możliwa.
Przy wywaleniu wszystkich ścian działowych być może dałoby się znaleźć
lepsze miejsce dla kuchni, ale kosztem zmniejszenia dwóch pokoi poniżej
sensownego minimum.

3. Data: 2011-01-17 09:19:25

Od: LEPEK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-15 17:59, KF pisze:
> [...]
>
> mieszkanie jak na zalaczonym obrazku:
> http://sendfile.pl/42906/mieszkanie.jpg
> Potrzebuje pomyslu jak wygospodarowac 4 pokoj.

Witam,

Jak dla mnie, to można jedynie kuchnię przenieść do największego pokoju,
ale trzeba pamiętać, że musi być w pobliżu pionów. Kuchnia może stanąć
na ścianie nośnej, działowej, albo w narożniku.

Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Dedra Pansam - opinie o firmie
Jaki stolik?
Discount Timberland boots men's women's www.shoestrade.biz
Cheap Australia Original UGG boots wholesale www.shoestrade.biz
Prośba o podpis pod petycją - bestialstwo wobec zwierząt