Prośba o podpis pod petycją - bestialstwo wobec zwierząt

1. Data: 2011-01-12 20:21:29

Temat: Prośba o podpis pod petycją - bestialstwo wobec zwierząt
Od: "G.K." <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, przepraszam, być może było, ale w związku z kolejnymi przypadkami
bestialskiego traktowania i mordowania zwierząt (dzisiejsza sprawa
przejechania psa przez pociąg),

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/lublin/lubelski
e-makabryczna-zabawa-na-torach,1,4104585,region-wiad
omosc.html

zwracam się z prośbą o podpisanie petycji:
http://www.petycjeonline.pl/petycja/petycja-w-sprawi
e-zmiany-prawa-bezwzgledne-pozbawienie-wolnosci-za-z
necanie-sie-nad-zwierzetami/125

lub krócej:
http://tnij.org/jw4u
http://tnij.com/2FfNY
http://skroc.com/16f

Zmieńmy prawo, niech ci zwyrodnialcy zostaną ukarania bezwzględną karą
pozbawienia wolności - obecnie prawo przewiduje taką karę, ale nigdy nie
jest stosowana.
Pozdrawiam,
Grzegorz

ps. Proszę przekażcie informację i linki dalej!

2. Data: 2011-01-12 20:35:07

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"G.K." <g...@g...pl> napisał(a):

> [...]
>Pozdrawiam,
>Grzegorz
>

>ps. Proszę przekażcie informację i linki dalej!

Przykre, ale mam mieszane uczucia. Gosc byl nawalony
"Po przewiezieniu do szpitala okazało się, że 22-latek był pijany. W organizmie miał
2 promile
alkoholu." Takie i podobne historie zawsze mialy miejsce, ludzie pili, pija, beda
pic.
Zadna petycja nie pomoze na takie przypadki i historie.
Co innego petycja w przypadku jakiegos masowego usmiercania zwierzat....
A walka z pojedynczymi przypadkami to jak walka z wiatrakami.

Poza tym jestem przeciwny wniskowanej karze pozbawienia wolnosci - kto na nich bedzie
lozyl?
Wygonic holote do roboty, niech zapracuja na zarcie i kare

3. Data: 2011-01-12 20:50:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jan 2011 21:35:07 +0100, Przesmiewca napisał(a):

> Poza tym jestem przeciwny wniskowanej karze pozbawienia wolnosci - kto na nich
bedzie lozyl?
> Wygonic holote do roboty, niech zapracuja na zarcie i kare

Dokładnie. Mam dosyć finansowania wczasów, fryzjerów i manikiurów
wieziennych.

4. Data: 2011-01-12 22:17:08

Od: "G.K." <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-12 21:50, Ikselka pisze:

> Dokładnie. Mam dosyć finansowania wczasów, fryzjerów i manikiurów
> wieziennych.

To może w ogóle zlikwidujmy więzienia? Wtedy będziecie się lepiej czuli?
A może ten człowiek następnym razem zamiast psa stanie tam z waszym
dzieckiem? Przecież to tylko zabawa, poza tym był pijany...
Bez komentarza.

5. Data: 2011-01-12 22:22:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jan 2011 23:17:08 +0100, G.K. napisał(a):

> [...]
> A może ten człowiek następnym razem zamiast psa stanie tam z waszym
> dzieckiem? Przecież to tylko zabawa, poza tym był pijany...

Abstrahując od skutecznosci więzień uważam, ze petycje sa śmieszne i tyle.
Jako sposób na zmianę rzeczywistości, oczywiscie.

6. Data: 2011-01-12 22:39:59

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"G.K." <g...@g...pl> napisał(a):

>To może w ogóle zlikwidujmy więzienia? Wtedy będziecie się lepiej czuli?

Nikt nie mowi o likwidacji wiezen, troszeczke za bardzo ruszyles wyobraznia i
pojechales
po bandzie. Wystarczy, ze zaczniesz rozgraniczac krzywde robiona zwierzetom
od krzywdy robionej ludziom.

>A może ten człowiek następnym razem zamiast psa stanie tam z waszym
>dzieckiem? Przecież to tylko zabawa, poza tym był pijany...

Czyli jak rozumiem, chcesz zamykac prewencyjnie, bo byc moze typ
zrobi to potem dziecku? No tu znowu troszeczke pojechales
z wyobraznia za daleko.

A tak BTW - bulwersuje Cie tak ta sytuacja (zgoda, kara powinna byc, ale nie
wiezienie)
i chcesz skladac petycje bo jakis narąbany koles zabil psa - a interesujesz sie
losami tysiecy sztuk drobiu, swin, etc. zabijanych i czesto przechowywanych w
skandalicznych
warunkach? Czy jednak szyneczka dobra? A moze swinia to gorsza kategoria zwierzecia?

7. Data: 2011-01-12 22:42:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jan 2011 23:39:59 +0100, Przesmiewca napisał(a):

> [...]
skandalicznych
> warunkach? Czy jednak szyneczka dobra? A moze swinia to gorsza kategoria

A człowiek?
"Podziwiam" wojowników o sprawę zwierząt, którzy jednocześnie chromolą
sprawę pracujących dzieci w Chinach, Indiach... itp.

8. Data: 2011-01-13 07:55:20

Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A człowiek?
> "Podziwiam" wojowników o sprawę zwierząt, którzy jednocześnie chromolą
> sprawę pracujących dzieci w Chinach, Indiach... itp.

Dokładnie.
Każde zabijanie bez potrzeby (a szczególnie z okrucieństwem) to wielkie zło.
Muchy, psa, człowieka.
Ale zachowajmy jednak zdrowy rozsądek.
Ile dzieci jest katowanych w domach rodzinnych? Na to rady nie ma.
A może tymi dziećmi - z większym pożytkiem - zajęłoby się towarzystwo opieki
nad zwierzętami?
Są wyczuleni na psy, a na dzieci jakoś nie. Proporcje. Proporcje są ważne.

9. Data: 2011-01-13 17:31:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jan 2011 08:55:20 +0100, jagr napisał(a):

> Są wyczuleni na psy, a na dzieci jakoś nie. Proporcje. Proporcje są ważne.

To z reguły ludzie NIE MAJĄCY dzieci albo traktujacy je jak psy. To chyba
sporo tłumaczy...

10. Data: 2011-01-13 19:31:35

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To z reguły ludzie NIE MAJĄCY dzieci albo traktujacy je jak psy. To chyba
> sporo tłumaczy...

Ewidentnie masz dzisiaj zły dzień :(

JBP

odkurzacz i żelazko jakie?
Test tabletek do zmywarek.
cena zabudowy kuchni
Transformator z hamerykanskiego na polskie.
O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł