Re: Prośba o podpis pod petycją - bestialstwo wobec zwierząt

From: Przesmiewca <p...@v...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Prośba o podpis pod petycją - bestialstwo wobec zwierząt
Date: Wed, 12 Jan 2011 21:35:07 +0100

"G.K." <g...@g...pl> napisał(a):

>Witam, przepraszam, być może było, ale w związku z kolejnymi przypadkami
>bestialskiego traktowania i mordowania zwierząt (dzisiejsza sprawa
>przejechania psa przez pociąg),
>
>http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/lublin/lubelsk
ie-makabryczna-zabawa-na-torach,1,4104585,region-wia
domosc.html

>zwracam się z prośbą o podpisanie petycji:
>http://www.petycjeonline.pl/petycja/petycja-w-spraw
ie-zmiany-prawa-bezwzgledne-pozbawienie-wolnosci-za-
znecanie-sie-nad-zwierzetami/125

>lub krócej:
>http://tnij.org/jw4u
>http://tnij.com/2FfNY
>http://skroc.com/16f
>
>Zmieńmy prawo, niech ci zwyrodnialcy zostaną ukarania bezwzględną karą
>pozbawienia wolności - obecnie prawo przewiduje taką karę, ale nigdy nie
>jest stosowana.
>Pozdrawiam,
>Grzegorz
>

>ps. Proszę przekażcie informację i linki dalej!

Przykre, ale mam mieszane uczucia. Gosc byl nawalony
"Po przewiezieniu do szpitala okazało się, że 22-latek był pijany. W organizmie miał
2 promile
alkoholu." Takie i podobne historie zawsze mialy miejsce, ludzie pili, pija, beda
pic.
Zadna petycja nie pomoze na takie przypadki i historie.
Co innego petycja w przypadku jakiegos masowego usmiercania zwierzat....
A walka z pojedynczymi przypadkami to jak walka z wiatrakami.

Poza tym jestem przeciwny wniskowanej karze pozbawienia wolnosci - kto na nich bedzie
lozyl?
Wygonic holote do roboty, niech zapracuja na zarcie i kare