40 minut

1. Data: 2008-09-21 08:31:28

Temat: 40 minut
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to dużo czasu, czy mało?
Odczucie relatywne mocno. Dla jednych dużo, dla innych mało.
Wystarczająco dla niektórych.
Dla mnie wystarczyło takiej nieobecności w mieszkaniu.
Porównanie - przed nieobecnością fermentor stał na stole, potem powędrował
na szafkę.
Zrobiłem następny - też na szafkę, ale od tej nieobecnosci już zawsze ktoś w
domu był.
Ten pierwszy nawet nie drgnie. Ten drugi az podskakuje - nikt mu nic nie
dodał prócz tego, co sam weń włożyłem, nalałem czy nasypałem. Pracuje
fantastycznie.
I tak 40 lat niszczenia moich spraw materialnych i niematerialnych - sprawcy
są na grupie, tej i innych.
Polak w Polsce - traktowany jak najgorszy wróg przez...... wrogów Polski.
Polskiej Polski, Polski - Ojczyzny Polaków. Co oni tu jeszcze robią?

2. Data: 2008-09-21 17:35:01

Temat: Re: 40 minut
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to jest fermentor?

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo

3. Data: 2008-09-21 21:20:04

Od: "jim-bim-ber" <s...@d...to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.reforma.ortografi.w.interia.pl
To taki fermentator tylko fermentor się krócej pisze.
A tak na poważnie to jest pojemnik do fermentacji.
Pozdrawiam L

4. Data: 2008-09-22 01:36:21

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@a...pl> wrote in message
> Co to jest fermentor?

Pożyteczne naczynie. Służy mi do gromadzenia wody z filtra, gdy potrzebuję
więcej np. na przetwory, do kiszenia małosolnych (osobne), do fermentowania
piwa czy wina (też osobne). Ma szczelną pokrywę, drugą można nawiercić i
wstawić gumowy przepust na rurkę fermentacyjną. Można też nawiercić z boku
otwór w który można przykręcić kurek do pobierania zawartości. Nadaje się do
użytku na stałych obozach turystycznych... Łatwe do schowania - sporo miesci
się jeden w drugim.
A tu można kupić:
http://www.muntons.pl/index.php?d=kategoria&k=2

http://www.browamator.pl/katalog.php?pwd[6]=%2F16392
9%2F165992&sortuj=&grp=&start=&grupa_p=6&grupa_rek[6
]=&aukcja=&pwd[6]=%2F163929%2F165992%2F183141

Tutaj zestaw startowy - na pierwsze piwo domowe:
http://www.biowin.com.pl/?bio=1&lang=pol&str=4&grupa
=3&podgrupa=321&produkt=433&session=fd32ce6e2261811a
49c040ffeffeb90b

5. Data: 2008-09-22 14:08:31

Od: DER OBERSTURMBANFUEHRER RAKIETEN <kópitón_bómba@mirekzdychaj.de> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:
> [...]
> http://www.biowin.com.pl/?bio=1&lang=pol&str=4&grupa
=3&podgrupa=321&produkt=433&session=fd32ce6e2261811a

i co, dobre te piwo antysemito??

--
DIE ZIGANEN ESSEN DIE KUPEN
UND TRINKEN POMYJEN

6. Data: 2008-09-22 14:11:58

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"DER OBERSTURMBANFUEHRER RAKIETEN" <kópitón_bómba@mirekzdychaj.de> wrote in
message news:7u-dnXBWjY9CO0rVnZ2dnUVZ8uudnZ2d@giganews.com..
.

> i co, dobre te piwo antysemito??

Nie "te", a "to".

Dobre - zamiast wyzywać mnie od antysemitów spróbuj robić coś dobrego.
Skorzystaj z linków. W Dojczlandii też są odpowiednie sklepy.
Piwo jest dwa razy tańsze.

W Polsce nie ma Semitów, tylko Turcy Aszkenazi.

7. Data: 2008-09-22 17:53:34

Od: DER OBERSTURMBANFUEHRER RAKIETEN <kópitón_bómba@mirekzdychaj.de> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:
> [...]
> Skorzystaj z linków. W Dojczlandii też są odpowiednie sklepy.
> Piwo jest dwa razy tańsze.
>
> W Polsce nie ma Semitów, tylko Turcy Aszkenazi.

albo Turcy, albo Aszkenazi. Nie są ani Turkami, ani Żydami dosłownie,
panie znawco

--
DIE ZIGANEN ESSEN DIE KUPEN
UND TRINKEN POMYJEN

8. Data: 2008-09-22 18:07:58

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"DER OBERSTURMBANFUEHRER RAKIETEN" <kópitón_bómba@mirekzdychaj.de> wrote in
message news:Zu-dneq27sQCRkrVnZ2dnUVZ8uCdnZ2d@giganews.com..
.
.

> albo Turcy, albo Aszkenazi. Nie są ani Turkami, ani Żydami dosłownie,
> panie znawco

He..he, bo Aszkenazi znaczy Niemcy?
Chazarowie są Turkami, a Aszkenazi są tylko mośkami chazarskimi, czyli sektą
mozaistyczną, a nie odrębnym narodem.

9. Data: 2008-09-22 18:38:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"DER OBERSTURMBANFUEHRER RAKIETEN" <kópitón_bómba@mirekzdychaj.de> wrote in
> [...]

Quod libet. Czyli każdy ma to, co chciał. Jedno kupy i pomyje, drugie
sałatki i sałaty, kabaczki i takie tam i piwo, a będzie niedługo wino -
aroniowe i gronowe...
Było odbierać telefony...

10. Data: 2008-09-23 06:32:50

Od: "jim-bim-ber" <s...@d...to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Quod libet. Czyli każdy ma to, co chciał. Jedno kupy i pomyje, drugie
> sałatki i sałaty, kabaczki i takie tam i piwo, a będzie niedługo wino -

Telefony !?
Są na podsłuchu !

Smalec w sloiku
Pstrąg w piekarniku