fasolka po bretońsku

1. Data: 2008-09-18 09:06:24

Temat: fasolka po bretońsku
Od: "Artur W" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej czy naprawdę nikt nie zna dobrego przepisu na fasolkę po bretońsku
Pozdrawiam
Dolores

2. Data: 2008-09-18 09:28:31

Temat: Re: fasolka po bretońsku
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Artur W" <w...@v...pl> wrote in message
> Hej czy naprawdę nikt nie zna dobrego przepisu na fasolkę po bretońsku
> Pozdrawiam
> Dolores

Iść do dobrej jadłodajni - stali bywalcy powiedzą, co serwuje ona dobrego.

3. Data: 2008-09-18 11:18:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Sep 2008 11:06:24 +0200, Artur W napisał(a):

> Hej czy naprawdę nikt nie zna dobrego przepisu na fasolkę po bretońsku
> Pozdrawiam
> Dolores

Fasola biała ugotowana (kiedy się spieszę, kupuję puszkowaną, dobra jest
też zamiast białej - zielona szparagowa, strączki pokrojone na odcinki).
Boczek (sporo) pokroić, podsmażyć na tłuszczu (olej, smalec), wrzucić
pokrajaną cebulę i czosnek, zeszklić je z boczkiem, wrzucić czerwoną
sproszkowaną paprykę (sporo), podsmażyć moment, ale nie przypalić, wrzucić
to do fasolki pozostającej w wywarze własnym, wrzucić sporo pokrojonej
dobrej kiełbasy, liście laurowe, ziele angielskie, troszkę chilli, pieprz,
sól do smaku, sporą szczyptę cukru, zagotować chwilę razem, dodać
koncentrat pomidorowy (kontrolować smak - aby nie było za kwaśne),
odstawić, zaprawić zawiesiną mąki w wodzie dla zagęszczenia, wsypać sporo
majeranku, znowu zagotowac. Voila.

PS. Zamiast zawiesiny z mąki można dać jasną zasmażkę, ale wtedy jest
bardziej tłuste i ciężkostrawne.

--
"(...)Zewszad rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o
sobie,zyj innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak

4. Data: 2008-09-18 15:31:27

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> majeranku, znowu zagotowac. Voila.
>
> PS. Zamiast zawiesiny z mąki można dać jasną zasmażkę, ale wtedy jest

Fasola jest to odrobina zasmażki już nie zaszkodzi. A gdzie pomidory tam
gałka muszkatołowa - na końcu noża...

5. Data: 2008-09-18 18:13:58

Od: Tomek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur W pisze:
> Hej czy naprawdę nikt nie zna dobrego przepisu na fasolkę po bretońsku
> Pozdrawiam
> Dolores

tu zobacz http://ag.bocznica.org/

trzeba wspierac wyjscia do restauracji