Podajcie przepis !!

1. Data: 2008-09-18 02:13:27

Temat: Podajcie przepis !!
Od: "MH" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurde ,

Mam ochotę na przystawkę i deser jednocześnie. Tak sobie myśle ...
A możeby tak śledzie w czekoladzie ?! Dawajcie przepisa ...

MH

2. Data: 2008-09-18 06:06:07

Temat: Re: Podajcie przepis !!
Od: jakuboff <j...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

MH wrote:
> A możeby tak śledzie w czekoladzie ?! Dawajcie przepisa ...

Znajoma mówiła, że ten jest niezły:
http://tinyurl.com/przepis-sledzie

3. Data: 2008-09-18 10:09:42

Od: "Rysiek G." <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajomy jadł śledzie z rodzynkami, orzeszkami i polewane miodem.
Ale to podobno staropolska tradycja :). Nie próbowałem, nie mówię. :)

Pozdr.
R.

4. Data: 2008-09-18 12:33:44

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MH" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> Kurde ,
>
> Mam ochotę na przystawkę i deser jednocześnie. Tak sobie myśle ...
> A możeby tak śledzie w czekoladzie ?! Dawajcie przepisa ...

sledzie w smietanie, z jablkami (tartymi na wiorki), rodzynkami... mozna
dodac suszone sliwki, tarta marchewke...

Inna rzecz?
tarta (na wiorki) marchewka, delikatnie skropiona sokiem cytrynowym (mozna
znowu dodac jablek tartych na wiorki), poslodzona a nastepnie zalama
galaretka (to raczej dodatek do obiadu a nie przystawka)

Pasta z czerwonej papryki?
ZAGADKA....
Parowar - pytanie
menazki na obiady?