menazki na obiady?

1. Data: 2008-09-16 17:41:55

Temat: menazki na obiady?
Od: "StGo" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
moze dziwne pyanie, ale mysle o wozeniu samochodem obiadow ze stolowki.
Do tego celu musze cos zakupic (nie auto - bo mam), ale nie chce aby
wylewalo sie jedzenie w czasie jazdy.
Moze ktos z Was ma juz jakies sprawdzone menazki i moze polecic?
Pozdrawiam i dziekuje
StGo

2. Data: 2008-09-16 18:23:42

Temat: Re: menazki na obiady?
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wylewalo sie jedzenie w czasie jazdy.
> Moze ktos z Was ma juz jakies sprawdzone menazki i moze polecic?

Nie kupuj aluminium, raczej emaliowane będą zdrowsze.

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo

3. Data: 2008-09-16 19:10:34

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

StGo pisze:
> [...]
> wylewalo sie jedzenie w czasie jazdy.
> Moze ktos z Was ma juz jakies sprawdzone menazki i moze polecic?

Wojsko wyprzedaje takie sprawdzone, niektóre nawet w boju.
;-)
--
pozdr. Jerzy

4. Data: 2008-09-16 19:35:00

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"StGo" <s...@t...pl> wrote in message
> [...]
> wylewalo sie jedzenie w czasie jazdy.
> Moze ktos z Was ma juz jakies sprawdzone menazki i moze polecic?

Są platikowe pojemniki z uszczelkami lepsze niż menażki.

5. Data: 2008-09-16 20:34:12

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam ten sam problem, ale odwrotnie - obiady chce wocić z domu do pracy :)

szukałam termosu obiadowego i się poddałam. Ani nie są poreczne, ani
ergonomiczne. A może nie trafiłam na odpowiednie.

6. Data: 2008-09-16 22:26:43

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"yapann" <y...@o...pl> wrote in message
> mam ten sam problem, ale odwrotnie - obiady chce wocić z domu do pracy :)
>
> szukałam termosu obiadowego i się poddałam. Ani nie są poreczne, ani
> ergonomiczne. A może nie trafiłam na odpowiednie.

Pojemniki do mikrofalówki - coraz częściej instalowane w zakładach pracy.

7. Data: 2008-09-16 23:13:26

Od: "rysio z klanu" <b...@s...niet> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
> mam ten sam problem, ale odwrotnie - obiady chce wocić z domu do pracy :)
>
> szukałam termosu obiadowego i się poddałam. Ani nie są poreczne, ani
> ergonomiczne. A może nie trafiłam na odpowiednie.

Szukaj na allegro pod haslem "trojak" ;))

--
RzK

8. Data: 2008-09-17 21:15:23

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rysio z klanu" <b...@s...niet> napisał w wiadomości

> Szukaj na allegro pod haslem "trojak" ;))
dzięki
jak z takim czymś
http://www.allegro.pl/item432583930_trojak_nierdzewn
y_termos_3cz_14_5_ww_agd_sklep_com.html
wpadnę do pracy, to pomyślą, że wojna
może nie taki zły ale mało dyskretny (akustycznie szczególnie)
nieststy zbyt wybredna jestem - moim zdaniem pojemik na żywnść powinien mieć
komory różnego romiaru, i parę innych wumagań :> poszukam za kila lat.

9. Data: 2008-09-18 07:14:15

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nieststy zbyt wybredna jestem - moim zdaniem pojemik na żywnść powinien
> mieć komory różnego romiaru, i parę innych wumagań :> poszukam za kila

Ten jest nierdzewny, bo nowoczesny (i zapewne z "komora" ulatwiajaca
utrzymywanie temperatury), oraz dla tego ze nierdzewka ma atest do kontaktu
ze spozywka. Dawniej takie "trojaczki" byly emaliowane i "jednowarstwowe" -
slabo trzymaly temperature i nadawaly sie glownie do przeniesienia "na juz"
obiadku :-)
Pamietam takie...
sa tez "zwykle" termosy... "jednokomorowe" - nie trojaczki...
Poszukaj trochu...
http://www.allegro.pl/item432422546_termos_obiadowy_
peterhof_stalowy_sztucce.html

a generalnie to:
http://www.allegro.pl/search.php?string=termos

http://www.allegro.pl/search.php?string=termos+obiad
owy&buy=0&new=0&pay=0&personal_rec=0

Tu masz to o czym pisalem np.
http://www.allegro.pl/item432048324_termos_obiadowy_
1_4_litra.html

10. Data: 2008-09-19 18:57:49

Od: "StGo" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeniesienia "na juz" obiadku :-)
> Pamietam takie...
> sa tez "zwykle" termosy... "jednokomorowe" - nie trojaczki...

Dzisiaj jak sa mikrofalowki to potrzebuje zgrabnego zestawu - jak niose,
czy wioze samochodem, to zeby sie nic nie wylewalo. Oczywiscie aluminium
odpada.
Pozdrawiam i dalej licze na podpowiedzi
StGo

Wybuchowy przecier pomidorowy.