5 kg

1. Data: 2003-08-23 03:46:52

Temat: 5 kg
Od: "Gosia" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomocy!!!!!! Jak schudnąć 5 kg? Co crbić, by nie jeść słodyczy? Z góry
DZIĘKUJĘ !!!!!!!!!!

2. Data: 2003-08-23 06:48:37

Temat: Re: 5 kg
Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Gosia w wiadomości news:bi7103$hg9$1@atlantis.news.tpi.pl pisze:

> Pomocy!!!!!! Jak schudnąć 5 kg? Co crbić, by nie jeść słodyczy?

Hmmm, nie kupowac?

3. Data: 2003-08-23 08:07:17

Od: "kowolka" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

kup sobie chrom organiczny.... ogranicza laknienie na slodycze

4. Data: 2003-08-23 09:15:43

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> Pomocy!!!!!! Jak schudnąć 5 kg? Co crbić, by nie jeść słodyczy? Z góry
> DZIĘKUJĘ !!!!!!!!!!
5 kg to prosta sprawa-najlepiej dieta,czy raczej sposbem zywienia,ktory
skutecznie zahamuje apetyt na slodycze-sprawdzone sa przeze mnie 2 metody:
Montignac i Dieta optymalna.
Ale kazda z nich to nie jest krotkoterminowa dieta-2 tygodnie i gotowe,to
sposob odzywiania sie,na obydwu,choc znacznie rozniacych sie,co do tego co
sie zjada efekt jest podobny-zmniejsza sie ilosc produkowanej insuliny,nie
ma skokow poziomu cukru a przez to nie ma sie ochoty na slodycze.Malo
tego,po jakims czasie gdy sie sprobuje cos slodkiego zjesc,czekolade np
mleczna okazuje sie ona ZA SLODKA!!!!
Pozdrawiam HAfsa
--
Moj adres: h...@g...pl

'Odważny jest ten, kto kontroluje się w gniewie.'

5. Data: 2003-08-23 09:18:28

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bi72r2$729$1@inews.gazeta.pl...

> Hmmm, nie kupowac?
Niestety ten sposob nie jest skuteczny-nawet gdy nie ma slodyczy w domu, a
jest na nie chcica, kazdy sprytny zlakniony slodyczy sam je sobie
wykombinuje ;-( albo wyda ostatnie pieniadze w sklepie nocnym na
czekolade,albo wyprodukuje wlasna.....Uniezaleznic sie od slodyczy to znaczy
miec je w domu i nie zrec ich!!!!
Pozdrawiam -Hafsa,która sprobowala niedawno swoja ulubiona czekolade Wedla
truskawkowa i nie smakowala!!!

6. Data: 2003-08-24 13:46:52

Od: "polny konik" <p...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik HAfsa napisał tak:
> nie ma skokow poziomu cukru a przez to nie ma sie ochoty na slodycze.Malo
> tego, po jakims czasie gdy sie sprobuje cos slodkiego zjesc,czekolade np
> mleczna okazuje sie ona ZA SLODKA!!!!
Czekolady mlecznej nie znoszę od około 10-15 lat, jest za słodka i piecze mnie
potem śluzówka. Ale w lodówce leżą Michaszki raciborskiej firmy Mieszko i nie
mogę ich zjeść, bo mam właśnie dni owocowe. A zjadłabym chętnie i nie
przeszkadza mi, że są za słodkie. Myślisz, że na MM by mi już nie smakowały?
pzdr.
polny konik

7. Data: 2003-08-24 16:58:03

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <m...@p...postem> napisał w wiadomości

> [...]
> miec je w domu i nie zrec ich!!!!
> Pozdrawiam -Hafsa,która sprobowala niedawno swoja ulubiona czekolade Wedla

mam lepszy sposób:) wystarczy kraść w marketach słodycze :) a kradzione jak
wiecie nie tuczy :))

8. Data: 2003-08-24 20:28:42

Od: "Maciejka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kowolka" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
..
> kup sobie chrom organiczny.... ogranicza laknienie na slodycze

Zależy u kogo... u mnie kompletnie nie. Ogranicza łaknienie na inne
produkty, ale na słodycze chęć nie ustaje :(
Maciejka

9. Data: 2003-08-25 07:22:56

Od: "Katarzyna " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> napisał(a):

> [...]
Polecam chrom (do kupienia w aptece)- jak go brak w organiźmie to wtedy
właśnie chce się słodyczy.>

10. Data: 2003-08-25 07:55:23

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "polny konik" <p...@W...onet.pl> napisał w
wiadomości news:4923.00000cfe.3f48c1cb@newsgate.onet.pl...
Ale w lodówce leżą Michaszki raciborskiej firmy Mieszko i nie
> mogę ich zjeść, bo mam właśnie dni owocowe.

A co to sa dni owocowe?

A zjadłabym chętnie i nie
> przeszkadza mi, że są za słodkie. Myślisz, że na MM by mi już nie
smakowały?
Mi niestety wszelkie wyroby czekoladowe, poza gorzka czekolada przestaly
smakowac bo sa wlasnie za slodkie.A rok temu pisalam,ze nie moge sie
obejsc.Teraz nawet gorzka czekolad u mnie polezy.Wiec mozna sie oduzaleznic.
Pozdrawiam Hafsa
--
Moj adres: h...@g...pl

'Odważny jest ten, kto kontroluje się w gniewie.'

A moze DO??
MM, kilka pytan.
IG do MM??
Grupa dyskusyjna dla DO
Czy nikt nie umie odpowiedziec na proste pytanie?????