A moze DO??

1. Data: 2003-08-22 20:13:46

Temat: Re: A moze DO??
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bi5u72$c7h$1@inews.gazeta.pl...

> Przejdz sie na pl.sci.medycyna i zapytaj.

Marcin nie podpuszczaj bo wpadną tam w histerie ;)))
--
Slawek

2. Data: 2003-08-22 20:17:19

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <K...@g...de> napisał w wiadomości
> Zwracam sie do osob ,ktore czytaly cos niecos na temat DO
> Pozdrawiam

czyli do stosujących nie ??;)))

--
Slawek

3. Data: 2003-08-22 20:18:54

Temat: A moze DO??
Od: "Krzysztof" <K...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Do tej pory jestem na montim,no i jest OK.Jednak absorbuje mnie
DO,szczegolnie po ostatnim artykule w gazecie ,ze poprawa zdrowia papieza to
wlasnie zasluga DO(wczesniej sam zauwazylem niezwykla poprawe jego zdrowia i
zastanawialem sie nad przyczynami).Czytam tez wypowiedzi stosujacych DO o
ich poprawie wynikow krwi,lepszym samopoczuciu,nie mowiac juz o przypadkach
szczegolnego poskromienia roznych powaznych chorob.
Wiec mowie sobie:Cos w tym musi byc:
Dieta ta jest stosowana od wielu lat i nie ma glosow krytycznych wobec jej
wynikow.Przeczy ona wprawdzie obecnej wiedzy na temat zdrowego odzywiania
jednak stosujacy ja,i to od wielu lat ciesza sie nienagannym zdrowiem.
Moze wiec przejsc na DO.
Czy nie macie podobnych dylematow?
Zwracam sie do osob ,ktore czytaly cos niecos na temat DO

4. Data: 2003-08-22 20:23:32

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof w wiadomości news:bi5trh$5lbrv$1@ID-141503.news.uni-berlin.de
pisze:

> Do tej pory jestem na montim,no i jest OK.Jednak absorbuje mnie
> DO,szczegolnie po ostatnim artykule w gazecie ,ze poprawa zdrowia
> papieza to wlasnie zasluga DO

Dobre, a w ktorej konkretnie gazecie tak napisali? Po papiez jest akurat na
diecie, ale nazywa sie ona Zone i z "optymalna" nie ma nic wspolnego.

5. Data: 2003-08-23 17:56:32

Od: "Chaciur" <gchat@na_wirtualnej_polsce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <K...@g...de> napisał w wiadomości

> Moze wiec przejsc na DO.
> Czy nie macie podobnych dylematow?
> Zwracam sie do osob ,ktore czytaly cos niecos na temat DO

Ja się znam lepiej na DO od samego Kwaśniewskiego
i uważam że to kiepski pomysł, kij tam z dietą ale
utracisz umiejętność sensownego dyskutowania na grupach.

pozdrawiam Chaciur

ps. ;)

6. Data: 2003-08-23 22:33:49

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chaciur" <gchat@na_wirtualnej_polsce.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krzysztof" <K...@g...de> napisał w wiadomości

> Ja się znam lepiej na DO od samego Kwaśniewskiego
> i uważam że to kiepski pomysł, kij tam z dietą ale
> utracisz umiejętność sensownego dyskutowania na grupach.

Chaciur czyżby ta jasność umysłu była spowodowana silną ketozą uzyskaną w
wyniku przedłużającej się głodówki którą jak widac woli twój mózg ??? nigdy
jeszcze nie byłeś taki megaloman ;)))) fiu fiu lepiej od Kwasniewskiego kto
by pomyślał :))))))))))))))))))

Slawek

7. Data: 2003-08-24 11:00:53

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nigdy
> jeszcze nie byłeś taki megaloman ;)))) fiu fiu lepiej od Kwasniewskiego

posłuchaj sobie Kwaśniewskiego przecież to zwykły błazen i satyr który
znalazł sobie podobnych.
lepiej byłoby dla niego gdyby nie występował publicznie

8. Data: 2003-08-24 11:03:35

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moze wiec przejsc na DO.
> Czy nie macie podobnych dylematow?
> Zwracam sie do osob ,ktore czytaly cos niecos na temat DO

zadaj to pytanie na alt.pl.dietaoptymalna

tam otrzymasz pełna odpowiedz na nurtujące ciebie problemy tu możesz liczyć
jedynie na docinki przeciwników diety optymalnej i doktora kwasniewskiego :)

9. Data: 2003-08-27 15:50:26

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wlasnie zasluga DO(wczesniej sam zauwazylem niezwykla poprawe jego zdrowia

ROTFL
Papież na DO?
Co za brednie. :-DDD
Papież był na Zone, a nie na DO.
LOL!!!

Strona domowa http://www.janwer.com/
Nasza sieć http://www.fredry.net/

MM, kilka pytan.
IG do MM??
Grupa dyskusyjna dla DO
Czy nikt nie umie odpowiedziec na proste pytanie?????
tabletki na odchudzanie