MM, kilka pytan.

1. Data: 2003-08-22 16:55:55

Temat: MM, kilka pytan.
Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jutro skacze na bungee i przechodze na MM. Zastanawiam sie do czego trzeba
wiecej odwagi ;-)

Moim celem jest utrzymanie obecnej wagi. Wiem, ze pierwsza faza jest dla
chcacych zrzucic kilogramy i sluzy do uspokojenia trzustki. Czy moge sobie
ja darowac?

Rozumiem, ze cukier odpada, a jak solą i mąką - pozostalymi dwoma "bialymi
truciznami"? MM ma cos przeciwko orzeszkom solonym?

Chipsy ziemniaczane maja 51 - czyli jesli przeszedlbym na diete pt.
"chipsy&woda", to nie przybralbym na wadze?

Mam spory zapas bialych chlebow pita, czy musze je wyrzucic?

Z gory dziekuje za odpowiedzi :)

pozdrawiam
Merlin

--
Tomasz 'Merlin' Kolinko
"It is not the strongest of the species that survives,

2. Data: 2003-08-22 20:05:05

Temat: Re: MM, kilka pytan.
Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Jutro skacze na bungee i przechodze na MM. Zastanawiam sie do czego trzeba
> wiecej odwagi ;-)
Ja na bandzi w zyciu bym nie skoczyla.Podziwiam.
MM-mniej odwagi a wiecej wytrwalosci...

> Moim celem jest utrzymanie obecnej wagi. Wiem, ze pierwsza faza jest dla
> chcacych zrzucic kilogramy i sluzy do uspokojenia trzustki. Czy moge sobie
> ja darowac?

Chyba nie,wlasnie o to uspokojenie trzustki chodzi,choc tydzien,dwa....Nie
ma az takiej roznicy miedzy tymi fazami.

> Rozumiem, ze cukier odpada, a jak solą i mąką - pozostalymi dwoma "bialymi
> truciznami"?
Biała mąka, sprawdź jej IG-wysoki,odpada,lub stosuj ja tylko wyjątkowo,
sól-po przejściu na MM, na DO też to jest,zmienia sie smak i nie ma potrzeby
tyle solić,używaj jak musisz soli morskiej.

MM ma cos przeciwko orzeszkom solonym?
Za dużo w nich soli.Kup Light prazone bez tluszczu i nie solone,tez smakuja.

> Chipsy ziemniaczane maja 51 - czyli jesli przeszedlbym na diete pt.
> "chipsy&woda", to nie przybralbym na wadze?
Trudno powiedziec,ale zasada jest taka,im mniej jeszcz przetworzonej
zywnosci,czipsow,akrylamidow itp tym dieta ma sens,Zreszta smak na takie
specjaly jakos mija,nie ma sie ochoty na takie przekaski,przynajmniej ja to
obserwowalam u siebie i wiele osob na grupie.

> Mam spory zapas bialych chlebow pita, czy musze je wyrzucic?
Hmm,jestem oszczedna,nie wyrzucalabym,dlalbym rodzinie,znajomym do
jedzenia....

Pozdrawiam Hafsa
--
Moj adres: h...@g...pl

'Odważny jest ten, kto kontroluje się w gniewie.'

4. Data: 2003-08-24 11:30:45

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam,
> Jutro skacze na bungee i przechodze na MM. Zastanawiam sie do czego trzeba

z MM mozesz zawsze zrezygnowąc :) w trakcie :)

> Moim celem jest utrzymanie obecnej wagi. Wiem, ze pierwsza faza jest dla
> chcacych zrzucic kilogramy i sluzy do uspokojenia trzustki. Czy moge sobie
> ja darowac?

mozesz ale po co :) skąd wiesz w jakim stanie jest twoja trzustka ?a po za
tym teraz przy takiej ilosci swiezych owoców i przedewszystkim warzyw
grzechem jest nie byc w pierwszej fazie :)

> Rozumiem, ze cukier odpada, a jak solą i mąką - pozostalymi dwoma "bialymi
> truciznami"? MM ma cos przeciwko orzeszkom solonym?

sól ma niewiele wspolnego z utrzymaniem wagi poza tym ze zatrzymuje wode a o
białej mące mozesz zapomnieć .
z orzeszków to tylko fistaszki w łupinach IG 14

Hafsa napisała ci o tym :)

> Mam spory zapas bialych chlebow pita, czy musze je wyrzucic?
mozesz zawsze dokarmiac gołebie :) albo komponowac posiłki tak aby wypadkowa
całego posiłku weglowodanowego byla ponizej IG 50

5. Data: 2003-08-24 14:48:43

Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

> z MM mozesz zawsze zrezygnowąc :) w trakcie :)

No i juz po skoku i po MM :) Na nowej diecie wytrzymalem cale 18 godzin
(liczac od polnocy). Nie powiem - mialem dobre intencje, odwiedzilem
Leclerca, nie kupilem jasnego pieczywa, kupilem duzo ryzu, biszkopty, platki
owziane nieblyskawiczne, mleko 0%, bakalie do platkow, jablka i chude mieso.
Po przyjezdzie do domu ze zgroza odkrylem, ze to nei biszkopty, tylko
ciastka biszkoptowe z cukrem, a bakalie ktore kupilem to platki bananowe i
papaja, oba zakazane przez mm. Stwierdzilem, ze najlpierw wyjem wszystkie
zapasy, a potem zaczne od nowa, inteligentniej :)

Do tego czasu podszkole sie jeszcze w teorii, moze nawet jakas ksiazke
kupie. Przy kolejnym podejsciu zdam dokladny raport, moze coniektorych
zmobilizuje :)

pozdrawiam
Merlin

--
Tomasz 'Merlin' Kolinko
They build too low who build beneath the skies

6. Data: 2003-08-24 16:47:23

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i juz po skoku i po MM :)

zacznij może od wizyty na warzywniaku :) tam trudniej popełnia się błędy
związane z zakupami :)
no i trochę teorii zawsze się przyda przed przekroczeniem progu marketu :)

7. Data: 2003-08-25 08:00:19

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

> Leclerca, nie kupilem jasnego pieczywa, kupilem duzo ryzu, biszkopty,
platki
> owziane nieblyskawiczne, mleko 0%, bakalie do platkow, jablka i chude
mieso.

No tak, kto je biszkopty na MM??? I duzo ryzu?

> [...]
> papaja, oba zakazane przez mm. Stwierdzilem, ze najlpierw wyjem wszystkie
> zapasy, a potem zaczne od nowa, inteligentniej :)

Od tego wlasnie trzeba zaczac,najpierw teoria,potem praktyka.Zakupy na MM
trzeba robic bardzo rozwaznie,czytac opakowania bardzo dokladnie,sklad
kazdego produktu nawet chleba,nie kazdy chleb ciemny jest razowy,moze byc
farbowany na ciemny.Do nastepnych zakupow po prostu sie przygotuj,wypisz, co
chcesz kupic i bedzie ok. Zreszta na kazdej diecie trzeba czytac etykietki
na produktach....
Pozdrawiam Hafsa

8. Data: 2003-08-25 09:49:59

Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, kto je biszkopty na MM??? I duzo ryzu?

Ryz ma IG ponizej 50, biszkopty tez, wiec czemu nie?

pozdrawiam
Merlin

9. Data: 2003-08-25 11:42:44

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

> Ryz ma IG ponizej 50, biszkopty tez, wiec czemu nie?
Zalezy ktory ryz;-))) zalezy ktore biszkopty....
To co kryja tabelki roden z USA nijak nie przystaja ( w wiekszości) do
naszych warunkow.Zasada taka, wybierac to czego jest sie pewnym.Ryz brazowy
albo basmati i nie za czesto.Makaron aldente,uwaga ta sama.Biszkopty -raczej
nie....

Pozdrawia Hafsa

10. Data: 2003-08-25 15:37:59

Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
brazowy
> albo basmati i nie za czesto.Makaron aldente,uwaga ta

Au, faktycznie ryz brazowy ma powyzej 50, cos zle wyczytac musialem.
Informacje o niskim IG biszkoptow znalazlem na stronie Misiczki, moze
faktycznie to jakies amerykanskie biszkopty byly.
Coz, za slabo przygotowalem sie od strony teoretycznej jak widac, nastepnym
razem bedzie lepiej :)

pozdrawiam
Merlin

--
Tomasz 'Merlin' Kolinko
"Fear kills more people than death."

IG do MM??
Grupa dyskusyjna dla DO
Czy nikt nie umie odpowiedziec na proste pytanie?????
tabletki na odchudzanie
Ile wody procentowo w ciele?