5 litrów wina w gąsiorku

11. Data: 2009-02-11 23:45:06

Temat: Re: 5 litrów wina w gasiorku
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:jcmbxlka1pmj$.4hj0ijljhig0.dlg@40tude.net...
> [...]
j.googlegroups.com...

> Półtorak trudno zrobić, trzeba się znać na tym - trudna fermentacja, bo
> duże stężenie cukru. Musi długo leżakować - do 10 lat. Ja piłam taki,
> kiedy
> zrobił go kiedyś mój ojciec. To się nie da porównać z niczym - wszystko
> inne jest gorsze.
> Nastawię zaraz po następnym udanym sezonie miodowym :-)
> Chcesz zrobić sycony, mam nadzieję?

No tak! Mam kilka przepisów z internetu, ale sam nie wiem, na ile
sprawdzone. Czy miód trzeba koniecznie gotować z wodą w miedzianym naczyniu-
nie może być inne?

pozdrawiam

Chiron

12. Data: 2009-02-12 00:05:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Feb 2009 00:45:06 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
>
> No tak! Mam kilka przepisów z internetu, ale sam nie wiem, na ile
> sprawdzone. Czy miód trzeba koniecznie gotować z wodą w miedzianym naczyniu-

na pewno niekoniecznie - miód mojego ojca to było cos wspaniałego, na pewno
gotowany był w naczyniu emaliowanym.
Ja jestem ostrożna - nie używam do gotowania naczyń z metali aktywnych
elektrolitycznie/chemicznie. Prawie wszystkie mam z dobrej stali i tylko
takie polecam. Ewentualnie emaliowane, ale bez najmniejszych uszkodzeń.

13. Data: 2009-02-12 05:36:14

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lut, 01:05, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> takie polecam. Ewentualnie emaliowane, ale bez najmniejszych uszkodzeń.- Ukryj

Można kupić emaliowane, nawet 50 litrów...

14. Data: 2009-02-12 13:42:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Feb 2009 21:36:14 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> Można kupić emaliowane, nawet 50 litrów...

Ba, można i większe - także stalowe :-)

15. Data: 2009-02-12 14:40:18

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@g...com> wrote in message
j.googlegroups.com...

tylko 5? To ci na krótko starczy :)) :)) :))
Duch

16. Data: 2009-02-12 16:37:03

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lut, 15:40, "Duch" <n...@n...com> wrote:
> "Panslavista" <p...@g...com> wrote in message

j.googlegroups.com...

> tylko 5? To ci na krótko starczy :)) :)) :))
> Duch

Zostało z 1,5 litra, tego nie piję z wodą...

17. Data: 2009-02-12 16:58:13

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

pisalem ze to malo bo nam z tegorocznej produkcji zeszlo juz 10 l
drugie tyle zostalo - ale dopiero luty.
no nic, jest jeszcze sklep.
Duch

18. Data: 2009-02-12 20:28:55

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lut, 17:58, "Duch" <n...@n...com> wrote:
> [...]
.googlegroups.com...

> pisalem ze to malo bo nam z tegorocznej produkcji zeszlo juz 10 l

Mała ta produkcja, moja z konieczności - bo co robić, gdy aronia
piękna a i winogron putonów wiele trafiło do obróbki...

Jeden system ucisku już upadł,kiedy upadnie drugi?
kto stoi za nowym prezydentem USA?
MATRIX ???
premiera
Bóg nie istnieje. Darwin i Daniken mieli rację. - twierdzi kolejny nieuk